Για ακόμη έναν αγώνα, η ομάδα της Μερσεντές είναι εκείνη η οποία θα ξεκινήσει από τις δυο πρώτες θέσεις του Grid. Ο Χάμιλτον θα εκκινήσει από την πρώτη θέση, ενώ ο Μπότας από την δεύτερη. Εντύπωση προκάλεσε και η εκπληκτική απόδοση του Λεκλέρ, ο οποίος κινήθηκε στα επίπεδα της…κανονικής Φεράρι, καταλαμβάνοντας την 4η θέση.
Στο Q1, τα πράγματα κύλησαν απολύτως φυσιολογικά με τα 4 από τα 5 “φαβορί” για αποκλεισμό, να μένουν όντως εκτός Q2. Λατιφί με Γουίλιαμς, Μάγκνουσεν και Γκροζάν με τα δύο Χας, Τζιοβινάτσι με Άλφα Ρομέο, αλλά και ο oμόσταβλός του, Κίμι Ράικονεν κατέλαβαν τις 5 τελευταίες θέσεις του grid. Την έκπληξη έκανε, για ακόμη μία φορά, ο Ράσελ, ο οποίος “πέταξε” έξω τον Φινλανδό στο τελευταίο γύρο.
Στο Q2, τερμάτισε η προσπάθεια για την πρώτη Φεράρι, εκείνη του Φέτελ. Η Ιταλική ομάδα, ήταν η μοναδική ομάδα πού έτρεξε με μεση γόμα ελαστικών, μία επιλογή που τελικά πλήρωσε τόσο με τον αποκλεισμό του Φέτελ, όσο και με τον Λεκλέρ να κινδυνεύει και εκείνος. Μαζί με τον Γερμανό, εκτός Q2 έμεινε και ο Ράσελ με την δεύτερη Γουίλιαμς, ο Κβίατ με Άλφα Τάουρι, ο Στρολ με Ρέισινγκ Πόιντ, αλλά και ο Οκόν. Μάλιστα, στον τελευταίο γύρο, ο Ρικιάρντο έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, γλιτώνοντας τα χειρότερα στη…τρίχα.
O Αυστραλός, δεν κατάφερε να κάνει προσπάθεια για το Q3, μένοντας στην 10η θέση. Την pole position, όλα έδειχναν πώς θα καταλάβει ο Βάλτερι Μπότας, ωστόσο ο εκπληκτικός γύρος του Χάμιλτον στο τέλος τού χάρισε τη νίκη.
Η τελική κατάταξη:
1. Χάμιλτον
2. Μπότας
3. Φερστάπεν
4. Λεκλέρ
5. Πέρεζ
6. Άλμπον
7.Σάινθ
8. Νόρις
9. Γκασλί
10. Ρικιάρντο
11. Οκόν
12. Στρολ
13. Κβίατ
14. Ράσελ
15. Φέτελ
16. Ράικονεν
17.Τζιοβινάτσι
18.Γκροζάν
19. Μάγκνουσεν
20. Λατιφί