fbpx

Red Bull: Το νέο μονοθέσιο για την φετινή χρονιά

Το νέο μονοθέσιο για το 2021 παρουσίασε η Red Bull δίνοντας στη δημοσιότητα φωτογραφίες του. Αυτή ήταν η τέταρτη παρουσίαση μονοθεσίου για το 2021. Η αυστριακή ομάδα μας σύστησε την RB16B, με την οποία θα αγωνιστεί για τελευταία φορά με το λογότυπο της Honda στο κάλυμμα του κινητήρα.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και το motori.gr, ;όπως φαίνεται ξεκάθαρα από το όνομα, το φετινό μονοθέσιο αποτελεί εξέλιξη της RB16, δηλαδή εκείνου που χρησιμοποιήθηκε στο πρωτάθλημα του 2020. Αιτία είναι η καθυστέρηση της εφαρμογής των μεγάλων αλλαγών από το 2021, για το 2022, οπότε οι ομάδες δεν έφτιαξαν καινούρια μονοθέσια, αλλά εξέλιξαν εκείνα της προηγούμενης χρονιάς.

Ελπίζουν

Στην περίπτωση των “ταύρων” αυτό τους δίνει ελπίδα ότι τη φετινή χρονιά θα είναι πιο ανταγωνιστικοί απέναντι στη Mercedes. Ένα μοτίβο που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια είναι η Red Bull να ξεκινά με μεγάλη υστέρηση και να μαζεύει τη διαφορά μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, όταν όμως έχουν όλα κριθεί. Φέτος που τα μονοθέσια θα είναι συνέχεια των περσινών, στο Milton Keynes ελπίζουν ότι θα σπάσει αυτή η “παράδοση”. Επιπλέον, η Honda έχει φέρει ένα σημαντικά αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο, γεγονός που ενισχύει τις ελπίδες τους.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η ομάδα το 60% στο νέο μονοθέσιο είναι ίδιο με το 2020. Οπότε, ποια είναι τα σημεία στα οποία αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τα δύο διαθέσιμα tokens που έχουν, όπως και η κάθε ομάδα;

Εμφανισιακά το livery είναι σε σημαντικό βαθμό ίδιο. Μοναδική μεγάλη αλλαγή αποτελεί η αφαίρεση του ονόματος της Aston Martin από την πίσω αεροτομή, καθώς ολοκληρώθηκε η συνεργασία ανάμεσα στην αυτοκινητοβιομηχανία και την ομάδα. Άλλωστε η Aston Martin από φέτος θα έχει δική της εργοστασιακή ομάδα.

Κρυφτό

Όσον αφορά τις αλλαγές ουσίας, η Red Bull παίζει κρυφτό. Τι εννοούμε. Οι φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα έχουν σκούρα χρώματα σε σημεία που θα περίμενε κάποιος να δει αλλαγές ουσίας, όπως στα ψυγεία και στο χώρο μπροστά από τα sidepods, μη θέλοντας να αποκαλύψει τις επεμβάσεις στο νέο μονοθέσιο. Εκείνο το οποίο μπορούμε να εντοπίσουμε είναι ότι το πίσω τμήμα του πατώματος έχει αλλάξει, όμως πρόκειται για κάτι που έχουν κάνει όλες οι ομάδες, καθώς υπάρχει μια αλλαγή στους κανονισμούς.

Ωστόσο, η μεγάλη διαφορά από το 2020 στην οποία “ποντάρουν” οι άνθρωποι της ομάδας είναι η αντικατάσταση του Άλμπον με τον Πέρες. Ο Μεξικανός αναμένεται να είναι πιο ανταγωνιστικός από τον Ταϊλανδό. Αν αυτό επιβεβαιωθεί στην πράξη η Mercedes δε θα έχει τόσο μεγάλη άνεση στο να επιλέγει εναλλακτικές στρατηγικές και ίσως τελικά πιεστεί.

Ελπίζουμε να συμβεί κάτι τέτοιο ώστε να έχουμε επιτέλους ανταγωνισμό, αυτό που εύχεται και αποζητά κάθε υγιής φίλος της Formula 1.