Η ματσίλα του Δημήτρη Σταρόβα είναι ακριβώς αυτό που δε χρειαζόμαστε στην παρούσα φάση. Aπό την Έλενα Φάκου Χρειάστηκαν μόλις δεκαπέντε λεπτά τηλεοπτικού χρόνου, για να χωρέσει ολόκληρη η νοοτροπία της ματσίλας μιας υποκριτικής και σεξιστικής κοινωνίας, η οποία πήρε σάρκα και οστά στο πρόσωπο του Δημήτρη Σταρόβα, ο οποίος στήριξε ολόκληρη τη θεωρία του […]
Η ματσίλα του Δημήτρη Σταρόβα είναι ακριβώς αυτό που δε χρειαζόμαστε στην παρούσα φάση. Aπό την Έλενα Φάκου
Χρειάστηκαν μόλις δεκαπέντε λεπτά τηλεοπτικού χρόνου, για να χωρέσει ολόκληρη η νοοτροπία της ματσίλας μιας υποκριτικής και σεξιστικής κοινωνίας, η οποία πήρε σάρκα και οστά στο πρόσωπο του Δημήτρη Σταρόβα, ο οποίος στήριξε ολόκληρη τη θεωρία του περί αθώωσης γνωστού ηθοποιού- τον οποίο κατήγγειλαν μέχρι στιγμής επώνυμα τρεις ηθοποιοί για βιασμό και με εξώδικό του, απαγόρευσε να αναπαράγεται το όνομά του και η εικόνα του στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης- στο ότι “είναι καλός μου φίλος δεν θα μπορούσε να κάνει κακά πράγματα”.
Δηλαδή, με τη λογική του κυρίου Σταρόβα, όποιος είναι καλός του φίλος, αυτομάτως απαλλάσσεται από το να διαπράξει κάποιο αδίκημα, διότι στη δική του λογική, ο καλός είναι πάντα καλός με όλους, ενώ ο κακός πάντα κακός με όλους. Αυτό μου θυμίζει πολύ έντονα, την κλισέ δήλωση που παίρνει ο εκάστοτε ρεπόρτερ από τους γείτονες του κάθε δράστη: “Ήταν καλό παιδί, δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα”.
Με αυτό το ‘αδιάσειστο επιχείρημα’ λοιπόν, ο Δημήτρης Σταρόβας συγκέντρωσε στο πρόσωπό του, όλους εκείνους που τόσα χρόνια με τη στάση τους, τις παρωπίδες και τον παραλογισμό τους αποτέλεσαν την ΄κοπριά’ ώστε να θεριεύουν τα ζιζάνια που κακοποιούν γυναίκες. Το τελευταίο λοιπόν που χρειάζεται η κοινωνία μας- ειδικά στην παρούσα φάση που ζούμε ιστορικής σημασίας μέρες- είναι υπερασπιστές ανδρών που έχουν κατηγορηθεί για σεξουαλική κακοποίηση. Όπως ο ίδιος λοιπόν τόνισε, αφού τα φερόμενα ως θύματα θα έπρεπε “να πάνε να καταγγείλουν τα όσα τους συμβαίνουν στα δικαστήρια” έτσι κι εκείνος, θα έπρεπε να πάει εκεί να υποστηρίξει όποιον θέλει και να μην βγαίνει στα κανάλια, κάνοντας ακριβώς το ίδιο με την άλλη πλευρά.