Αυτό ισχύει και στη ζωή αλλά και στις πάσης φύσεως ασφαλίσεις.
ΤΙΜΗ
Γενικά στην Οικονομία με τον όρο τιμή ονομάζεται το μέτρο της ανταλλακτικής αξίας ενός αγαθού, (προϊόντος, ή υπηρεσίας) εκπεφρασμένο σε νομισματικές μονάδες, ή σ΄ ένα ευρύτατα αποδεκτό αγαθό – μέσον.
ΑΞΙΑ
Στην Οικονομική επιστήμη ο όρος αξία χαρακτηρίζει τη σημασία την οποία έχει ένα αγαθό για την ικανοποίηση των αναγκών του ανθρώπου αλλά και η ικανότητα που έχει αυτό προκειμένου να ανταλλαγεί με άλλα αγαθά. Μέτρο της αξίας ενός αγαθού, ή μιας παρεχόμενης υπηρεσίας είναι η Τιμή, οικονομικοί όροι που δεν πρέπει να συγχέονται.
Όπως όλοι γνωρίζουμε οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα αλλά σοβαρές επιχειρήσεις που αποσκοπούν στο κέρδος .
Καμία μεγάλη επιχείρηση δε κάνει μπίζνες , έχοντας κύριο γνώμονα τη κοινωνική εταιρική ευθύνη και τη φιλανθρωπία.
Στις ασφαλιστικές εταιρείες υπάρχουν οι αναλογιστές ,οι αντασφαλιστές ,οι οικονομολόγοι, νομικοί, ειδικοί του marketing και διάφοροι άλλοι επιστήμονες.
Όλοι αυτοί οι άνθρωποι μελετούν , όλους τους παράγοντες, αναλύουν τα πάντα και με πολύ προσεκτικό τρόπο δημιουργούν τα ασφαλιστικά προϊόντα για τους καταναλωτές.
Αναλύουν την αγορά και αναλαμβάνουν το σχετικό ρίσκο και τιμολογούν ανάλογα , επιπλέον παρακολουθούν τα αποτελέσματα και επεμβένουν συχνά , κάνοντας διορθωτικές κινήσεις. Η τελική άσκηση θα πρέπει να αποφέρει στο μέτοχο έστω ένα μικρό κέρδος.
Τουλάχιστον αυτό λέει η λογική και αυτοί οι κανόνες ισχύουν παγκόσμια. Τι γίνεται στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια και γιατί ? Πως είναι δυνατόν να υπάρχουν εταιρίες και προϊόντα τα οποία όχι μόνο δεν ακολουθούν το παραπάνω κανόνα, αλλά είναι βεβαία η ζημιά και μάλιστα τεράστια.
Δηλαδή τιμολογούν τα προϊόντα σε τέτοιες τιμές που σε καμία περίπτωση δε μπορεί να καταφέρει η εταιρία με τη τιμή που πουλάει να καταφέρει να πληρώσει έξοδα πρόσκτησης, έξοδα διαχείρισης, να πληρώσει ζημιές, φόρους, και να μείνει κάτι και στο μέτοχο.
Η εποπτική αρχή στέκεται στο ύψος των περιστάσεων ?
Ένα και ένα κάνουν πάντα δύο και όχι έντεκα. Θαύματα δε γίνονται. Άρα κάτι άλλο συμβαίνει.
Τι?
Ο καθένας μπορεί να βάλει το μυαλό του να δουλέψει και η φαντασία οργιάζει. Ένα είναι σίγουρο. Θα τη πατήσει ο αδύναμος. Εδώ αδύναμος κρίκος είναι ο καταναλωτής.
Αυτός θα είναι το θύμα. Ας θυμηθούμε τι ασφάλιστρα είχαμε στο κλάδο αυτοκινήτων πριν 5, 6 χρόνια και ας αναλογιστούμε τι μπορεί να συμβαίνει.
Υπάρχουν παραπλανητικές διαφημίσεις?
Οι καθαρόαιμοι ΕΝΕΡΓΟΊ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ αυτά τα γνωρίζουν και τα αναδεικνύουμε
Καλούν όλους τους εμπλεκόμενους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Πελάτες, συναδέλφους, εταιρίες και εποπτικές αρχές. Το καμπανάκι χτυπά εδώ και καιρό. Ας είμαστε όλοι προσεκτικοί και υποψιασμένοι
Περισσότερα κάθε Κυριακή στις 3μμ
Στον over Fm στην αγαπημένη σας εκπομπή
«Τα Γκολ και τα φάουλ της Ασφαλιστικής Αγοράς»
Βασίλης Μουντάκης
«καθαρόαιμος» Ενεργός Ασφαλιστής
www.1axia.gr