Μόνο δυο αγώνες έχουν γίνει στο καλεντάρι της F1 όμως ο Αλόνσο έχει αντιμετωπίσει ήδη πολλά προβλήματα με την αξιοπιστία του μονοθεσίου του.
Στο Γκράν Πρι της Τζέντα η Alpine είχε έναν πολύ δυνατό αγώνα. Καθώς οι δυο οδηγεί της Αλόνσο και Οκόν έδωσαν πολύ δυνατές μονομαχίες για πολλούς γύρους. Αυτό έκανε τους μηχανικούς της Γαλλικής ομάδας να αγχωθούν λίγο.
Όμως ο πραγματικός πονοκέφαλος για την Alpine ήρθε μαζί με την εγκατάλειψη του 2 φορές παγκοσμίου πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο. Ο πολύπειρος Ισπανός δεν τερμάτισε στον αγώνα της Τζέντα καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα στο κινητήρα.
Το πρόβλημα είναι ότι ο Αλόνσο είχε αλλάξει ήδη κινητήρα μέσα στο αγωνιστικό 3ημερο. Εδώ και αρκετές μέρες όλοι στο εργοστάσιο της Γαλλικής εταιρίας έχουν πέσει με τα μούτρα να δουν τι έφταιξε και δημιουργήθηκε το πρόβλημα αυτό.
Οι άνθρωποι στο εργοστάσιο της Alpine λοιπόν βρήκαν ότι το πρόβλημα προήλθε από αστοχία στην αντλία νερού του κινητήρα. Επομένως ο Αλόνσο θα χρησιμοποιήσει τον τρίτο κινητήρα που έχει στην διάθεση του. Να θυμίσουμε ότι οι οδηγοί δικαιούνται 3 κινητήρες για όλη την χρονιά μετά άμα χρησιμοποιήσουν όλους δέχονται ποινή στο γκρίντ.
Ο Λοράν Ρόσι CEO της Alpine μίλησε για την αστοχία στον κινητήρα στο Auto Hebdo:
«Δεν ήταν η αιτία της εγκατάλειψης ο κινητήρας ο ίδιος, αλλά η αντλία νερού. Αυτό οδήγησε σε μικρότερη ψύξη και στη συνέχεια δημιουργήθηκε μία σειρά από προβλήματα. Ο κινητήρας έπαιρνε λιγότερο αέρα, οπότε λιγότερη ψύξη και το λάδι ανέβασε θερμοκρασία. Προτιμήσαμε να διακόψουμε τον αγώνα του Φερνάντο. Το πρόβλημα είναι πως η αντλία νερού είναι μέρος του κινητήρα. Από την αστοχία διαλύθηκε μέσα στον κινητήρα οπότε πλέον μας είναι άχρηστος, τον χάσαμε. Ακόμα κι αν δεν μας