RADIO

live radio icon

ΤΩΡΑ:  

overfm.gr | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | «Ασημένιο βέλος» από τον Απρίλιο λόγω κορονοϊού

Το πρώτο δρομολόγιο ήταν προγραμματισμένο για την 25η Μαρτίου, μετατέθηκε για τον Απρίλιο

Από τον επόμενο μήνα θα αρχίσει τα δρομολόγια το «ασημένιο βέλος», που αποτελεί το νέο τραίνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ήρθε στη χώρα μας στις αρχές του έτους.

Συγκεκριμένα το πρώτο επετειακό δρομολόγιο του γρήγορου ιταλικού τραίνου ήταν προγραμματισμένο για την 25η Μαρτίου (επέτειος των 200 χρόνων από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης), ωστόσο τα υγειονομικά δεδομένα δεν επέτρεψαν να δρομολογηθούν μετακινήσεις. Ενώ επιχειρησιακά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι έτοιμη για το πρώτο δρομολόγιο, η συνεχής άνοδος των κρουσμάτων κορονοϊού οδήγησε στην απόφαση για μετάθεση του επετειακού δρομολογίου για τον Απρίλιο.

Όσον αφορά το δεύτερο ιταλικό τραίνο, ο λόγος για το ETR 470, αναμένεται να εμφανιστεί στην Ελλάδα στις αρχές Απριλίου. Στην παρούσα φάση βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι διεργασίες που απαιτούνται για την αναχώρηση του «ασημένιου βέλους» από την Ιταλία. Το τραίνο θα ακολουθήσει διαδρομή, αρχής γενομένης από την Πιατσέντζα της Ιταλίας, όπου διεξήχθησαν οι εργασίες ανακατασκευής του. Θα έρθει συρόμενο στην Ελλάδα και όχι βασιζόμενο στις δικές του μηχανές. Με την άφιξή του στη Θεσσαλονίκη θα κατευθυνθεί στο εργοστάσιο (μηχανοστάσιο) της Θεσσαλονίκης, όπου έχουν ήδη προετοιμαστεί οι εγκαταστάσεις για να το υποδεχθούν. Η παραλαβή του νέου συρμού θα σηματοδοτήσει την έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων, χωρίς επιβάτες, όπως επιβάλλεται από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Οι εκτιμήσεις θέλουν το δεύτερο «βέλος» να είναι έτοιμο να υποδεχθεί επιβάτες εντός του Μαΐου. Ωστόσο για την έναρξη των τακτικών, γρήγορων δρομολογίων μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμοι συνολικά τρεις συρμοί.

Τα δύο για να δρομολογούνται κάθε πρωί από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αντίστοιχα, και ένα εφεδρικό τραίνο για την αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων. Τα έως τώρα δεδομένα θέλουν την άφιξη και ολοκλήρωση όλων των δοκιμών του τρίτου τραίνου να έχουν ολοκληρωθεί εντός του καλοκαιριού. Μέχρι το τέλος του φθινοπώρου, αναμένεται να έχουν φτάσει και τα συνολικά πέντε «βέλη», που θα ενταχθούν στο τακτικό πρόγραμμα δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Εν κατακλείδι, με τα προαναφερθέντα δεδομένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζεται αρκετά αισιόδοξη ως προς την επόμενη ημέρα, δηλαδή μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, καθώς οι νέοι συρμοί θα είναι σε θέση να προσφέρουν μια αναβαθμισμένη σιδηροδρομική εμπειρία. Με την ολοκλήρωση των έργων στην υποδομή του δικτύου (σηματοδότηση στο σύνολο των γραμμών) η διαδρομή μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιείται σε 3,5 ώρες. Τα έως τώρα δεδομένα θέτουν την ολοκλήρωση των έργων υποδομής εντός του 2022, ώστε να μπορούν να αναπτύξουν και υψηλότερες ταχύτητες τα νέα «βέλη».

Ετικέτες:

vstore.gr overfm
vstore workstation



PLANET SPORTS