Από τον επόμενο μήνα θα αρχίσει τα δρομολόγια το «ασημένιο βέλος», που αποτελεί το νέο τραίνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ήρθε στη χώρα μας στις αρχές του έτους.
Συγκεκριμένα το πρώτο επετειακό δρομολόγιο του γρήγορου ιταλικού τραίνου ήταν προγραμματισμένο για την 25η Μαρτίου (επέτειος των 200 χρόνων από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης), ωστόσο τα υγειονομικά δεδομένα δεν επέτρεψαν να δρομολογηθούν μετακινήσεις. Ενώ επιχειρησιακά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι έτοιμη για το πρώτο δρομολόγιο, η συνεχής άνοδος των κρουσμάτων κορονοϊού οδήγησε στην απόφαση για μετάθεση του επετειακού δρομολογίου για τον Απρίλιο.
Τα δύο για να δρομολογούνται κάθε πρωί από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αντίστοιχα, και ένα εφεδρικό τραίνο για την αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων. Τα έως τώρα δεδομένα θέλουν την άφιξη και ολοκλήρωση όλων των δοκιμών του τρίτου τραίνου να έχουν ολοκληρωθεί εντός του καλοκαιριού. Μέχρι το τέλος του φθινοπώρου, αναμένεται να έχουν φτάσει και τα συνολικά πέντε «βέλη», που θα ενταχθούν στο τακτικό πρόγραμμα δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εν κατακλείδι, με τα προαναφερθέντα δεδομένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζεται αρκετά αισιόδοξη ως προς την επόμενη ημέρα, δηλαδή μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, καθώς οι νέοι συρμοί θα είναι σε θέση να προσφέρουν μια αναβαθμισμένη σιδηροδρομική εμπειρία. Με την ολοκλήρωση των έργων στην υποδομή του δικτύου (σηματοδότηση στο σύνολο των γραμμών) η διαδρομή μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιείται σε 3,5 ώρες. Τα έως τώρα δεδομένα θέτουν την ολοκλήρωση των έργων υποδομής εντός του 2022, ώστε να μπορούν να αναπτύξουν και υψηλότερες ταχύτητες τα νέα «βέλη».