Τους απαριθμεί η Έλενα Φάκου.
Έγινα ΑΕΚ, αρχικά επειδή ήταν η ομάδα που υποστήριζε ο πατέρας μου. Ανάμεσα στα memorabilia που μου έχει αφήσει, είναι ένα εισιτήριο από τον τελικό του Κυπέλλου Κυπελλούχων της 4ης Απριλίου 1968 τον οποίο και παρακολούθησε στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο καθώς και ένα βιβλιαράκι με το δικέφαλο αετό στο οποίο σημείωνε όλα τα στατιστικά της ομάδας από την πολύ μακρινή δεκαετία του 50, όταν ακόμη ήταν μαθητής.
Με την πάροδο των χρόνων όμως, συνειδητοποίησα πως δεν υποστηρίζω αυτή την ομάδα μόνο επειδή ήταν εκείνος. Μου ταίριαζε η γενικότερη ιδιοσυγκρασία της. Η ΑΕΚ είναι κάτι παραπάνω από ένας σύλλογος. Πολύ κλισέ, αλλά τόσο αλήθεια.
Συγκεντρώνει μερικά χαρακτηριστικά τα οποία εμένα προσωπικά, αλλά απ’ ότι φαίνεται και την πλειοψηφία των γυναικών στην χώρα τις συγκινούν ιδιαίτερα: επειδή οι αριθμοί δεν λένε ποτέ ψέματα, σύμφωνα με έρευνες, η ΑΕΚ είναι η ελληνική ομάδα με το μεγαλύτερο γυναικείο κοινό από οποιαδήποτε άλλη. Συγκεκριμένα το 16% των φιλάθλων της ΑΕΚ είναι γυναίκες, ενώ τα social media της ακολουθούν σε ποσοστό 24% στο facebook και 20% στo Instagram χρήστριες που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 25-34. Το ίδιο εντυπωσιακό είναι και το ποσοστό των γυναικών που ψωνίζει από το ΑEK Shop: 25%.
Εδώ λοιπόν θα αναφέρω το πρώτο fact που αποδεικνύει τόσο ότι η Ένωση είναι μια ομάδα που στηρίζει και νοιάζεται το γυναικείο κοινό της αλλά και αποτελεί και έναν λόγο που την υποστηρίζω η ίδια: Toν Οκτώβριο του 2020, καθώς ο μήνας αυτός έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως ο μήνας που είναι αφιερωμένος σε δράσεις για την ενημέρωση, την πρόληψη και την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού (ο οποίος είναι και ο πρώτος σε συχνότητα γυναικολογικός καρκίνος ), η ΠΑΕ ΑΕΚ πήρε μια σπουδαία πρωτοβουλία. Λάνσαρε μέσα από το Aek Shop ένα σκούφο ο οποίος ξέφευγε από τα κιτρινόμαυρα χρώματα του club. Ήταν επίσης δίχρωμος, αλλά ο συνδυασμός ήταν το ροζ ( το χρώμα που χρησιμοποιούν οι καμπάνιες κατά του καρκίνου του μαστού) και το γκρι.
Η ανταπόκριση του συγκεκριμένου προϊόντος ήταν συγκλονιστική. Έγινε sold Out μέσα σε 36 μόλις ώρες. Η ανταπόκριση ήταν τεράστια και από τα δυο φύλα, το προϊόν το αγόρασαν και γυναίκες αλλά και άνδρες οι οποίοι έδειξαν πόσο ευαισθητοποιημένοι είναι λόγω των περιστατικών που βίωναν στο οικογενειακό και φιλικό τους περιβάλλον. Μέρος των εσόδων από το συγκεκριμένο σκούφο πηγαίνουν στην οργάνωση ‘Άλμα Ζωής” και αυτό το μήνα, μόλις συνδυάστηκε και με το ασορτί γυναικείο κασκόλ στα ίδια χρώματα το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο online.
H AEK είναι μια ομάδα η οποία θέλει να κάνει τις γυναίκες οπαδούς της να αγαπούν το ποδόσφαιρο και να ασχολούνται ενεργά με αυτό. Γι’ αυτό το λόγο και είναι ιδιαίτερα διαδραστική με το γυναικείο της κοινό καθώς και με τα παιδιά, για τα οποία έχει δημιουργήσει το “ΚIDS CLUB” το οποίο απαριθμεί 600 μέλη ετησίως εκ των οποίων το εκπληκτικό 17% είναι κορίτσια. Μερικά από τα προνόμια που έχoυν τα παιδιά που συμμετέχουν στο ‘KIDS CLUB’ είναι ότι παραδίδουν το βραβείο Cosmote MVP στα εντός έδρας παιχνίδια στον εκάστοτε παίκτη, ξεναγούνται ( προ covid φυσικά ) στις αθλητικές εγκαταστάσεις των Σπάτων και λαμβάνουν μέρος σε ‘συνεντεύξεις τύπου’ στις οποίες μπορούν να κάνουν τις δικές τους ερωτήσεις στους ποδοσφαιριστές της ομάδας. Το κόστος συμμετοχής ενός παιδιού στο ‘KIDS CLUB’ είναι 15 ευρώ το μήνα, ενώ για τους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας είναι δωρεάν.
Διάβασε τη συνέχεια ΕΔΩ