Στο Ραδιοφωνικό Σταθμό «Metropolis 95.5» μίλησε ο Υπεύθυνος επικοινωνίας, Λευτέρης Δούκας, με αφορμή το θέμα της κεντρικής διαχείρισης στην Super League.
Αναλυτικά:
Για τα τηλεοπτικά: «Τα ίδια κάθε χρόνο. Για να μην συμβαίνει, ο μόνος δρόμος είναι η κεντρική διαχείριση. Όταν υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια, οι ομάδες έκαναν τον προγραμματισμό τους και δεν βρισκόμασταν σε αδιέξοδο. Τώρα, που έσπασε η κεντρική διαχείριση, έχουμε ομάδες που μπλοκάρουν τη διαδικασία.
Σε μια κεντρική διαχείριση, οι μεγάλες ομάδες κάτι θα χάσουν. Το πιο σημαντικό είναι τουλάχιστον να μπορεί να γίνει ο προγραμματισμός τους. Από τις μεγάλες ομάδες μόνο ο ΠΑΟΚ στηρίζει τις υπόλοιπες. Ο Ολυμπιακός βγάζει ένα μίσος, μια αντιπάθεια για το ποδόσφαιρο. Κάτι που είναι ανεξήγητο.
Θυμάμαι για παράδειγμα που έλεγε πέρυσι σε μία συνεδρίαση της Λίγκας ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού ότι δεν ήθελε να είναι σε κεντρική διαχείριση με ομάδες όπως ο Βόλος, ο Παναιτωλικός ή η Ξάνθη. Για φέτος δεν υπήρχε η προοπτική της κεντρικής διαχείρισης γιατί ούτως ή άλλως υπήρχαν ομάδες με ενεργά συμβόλαια. Οι κινήσεις γίνονται για να μπούνε οι βάσεις για τα επ0όμενα χρόνια».
Για την κατηγορία της πλευράς του Ολυμπιακού ότι ο ΠΑΟΚ ήταν εκείνος που έσπασε πρώτος την κεντρική διαχείριση: «Ο ΠΑΟΚ αντέδρασε κάποια στιγμή όταν δεν αντιμετωπιζόταν με βάση την δυναμική του. Είναι άλλος ο ΠΑΟΚ επί ημερών Σαββίδη και άλλος σε εποχές Γούμενου για παράδειγμα που είχε προβλήματα με την συμμετοχή του στην Ευρώπη λόγω οικονομικών προβλημάτων».
Για τις συζητήσεις για νέο τηλεοπτικό συμβόλαιο: «Θα βρεθεί λύση και για τον ΠΑΟΚ σύντομα, αφού δεν αργεί άλλωστε και η έναρξη του πρωταθλήματος. Ο ΠΑΟΚ συζητά και με τα δυο συνδρομητικά κανάλια. Μέχρι εκεί μπορούμε να πούμε».
Για τα εισιτήρια διαρκείας: «Είναι μια πρωτόγνωρη κατάσταση αυτό που ζούμε. Ο ΠΑΟΚ είναι κατά του διαχωρισμού των οπαδών και φρόντισε να το δείξει με την στάση του (σ.σ. απόφαση να μην δοθούν εισιτήρια διαρκείας για τις θύρες 4 και 4Α, στηρίζοντας την πολιτική των συνδέσμων). Είναι απόφαση του κράτους και θα πρέπει όλοι να προσαρμοστούμε σε αυτό. Έχουμε ξεπεράσει τα 2.000 διαρκείας. Είναι θεσμός αυτό το θέμα για τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ».