Ολοκληρώθηκε και η πέμπτη Ειδική Διαδρομή Δάφνη, μήκους 13,99 χλμ., με τα πληγώματα να τα βρίσκουν «σκούρα», καθώς οι συνθήκες δυσκόλεψαν το έργο τους.
Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για μια νέα Ειδική Διαδρομή που ξεκινάει από το χωριό Δάφνη. Ανηφορίζοντας έχει πέντε διαδοχικές φουρκέτες και ένα χιλιόμετρα μετά μπαίνει μέσα σε ένα δάσος από ανεμογεννήτριες. Στο 8ο χλμ. στρίβει δεξιά και από εκεί αρχίζει μια πολύ γρήγορη κατάβαση μέχρι τη Μονή του Προφήτου Ηλία, όπου βρίσκεται ο τερματισμός.
Ο Πιερ Λουί Λουμπέ σημείωσε την παρθενική του νίκη σε Ειδική Διαδρομή και τέθηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του επικεφαλής ενός αγώνα, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο το πλεονέκτημα της σειράς εκκίνησης. Βρίσκεται πλέον 1,9 δευτ. μπροστά από τον Λεμπ, ενώ τρίτος είναι ο Εσαπέκα Λάπι, μόλις 0,7 δευτ.. μπροστά από τον Τιερί Νεβίλ.
Οι δηλώσεις των πληρωμάτων μετά την Ειδική Διαδρομή Δάφνη:
#9 Κάλε Ροβάνπερα-Γιόνε Χάλτουνεν: «Δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση. Πραγματικά δύσκολη διαδρομή, καθαρίσαμε το δρόμο, είχε πολύ μπόσικο χώμα».
#8 Οτ Τάνακ-Μάρτιν Γιαρβέογια: «Ακόμα απαιτεί καθάρισμα ο δρόμος, δεν έχουμε υβριδικό σύστημα και υπάρχουν πολλές φουρκέτες».
#33 Έλφιν Έβανς-Σκοτ Μάρτιν: «Ήταν απαίσια, δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση, όσο περνάνε αυτοκίνητα ο δρόμος θα καθαρίζει. Είναι δύσκολο να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση».
#11 Τιερί Νεβίλ-Μάρτιν Γουάιταγκε: «Έκανα ότι μπορούσα, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι τελείως διαφορετική εδώ. Σε τέτοιου είδους ειδικές πρέπει να βασίζεσαι στο αυτοκίνητο».
#18 Τακαμότο Κατσούτα-Άαρον Τζόνστον: «Πήγαμε καλύτερα, νιώθω όμως άβολα. Είναι περίεργο, θα προσπαθήσω να το διορθώσω».
#4 Εσαπέκα Λάπι-Γιάνε Φερμ: «Ο δρόμος έχει καθαρίσει αρκετά. Μου προκαλεί έκπληξη ο χρόνος. Γλίστραγε πολύ, και τα ελαστικά μου δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση».
#42 Κρεγκ Μπριν-Πολ Ναγκλ: «Ήταν ένα καλό βήμα. Είμαι ακόμη πολύ νευριασμένος με ό,τι συνέβη πριν, ήμουν στη μέση του δρόμου».
#19 Σεμπαστιάν Λεμπ-Ιζαμπελ Γκαλμίς: «Άργησα να φρενάρω σε μια αριστερή φουρκέτα, έφυγα ευθεία και έπρεπε να βάλω όπισθεν».
#44 Γκας Γκρινσμιθ/Γιόνας Άντερσον: «Στην αρχή σε μια φουρκέτα έχασα τα φρένα και χάσαμε χρόνο.».
#6 Ντάνι Σόρδο-Κάντιντο Καρέρα: «Η αίσθησή μου δεν είναι άσχημη, αλλά οι σημειώσεις μου προς το τέλος της ειδικής δεν ήταν καλές. Επίσης στα γρήγορα κομμάτια γλιστρούσε πολύ και χάσαμε χρόνο».
#7 Πιερ Λουί Λουμπέ- Βίνσεντ Λαντέ: «Αυτό είναι καλό. Το αξίζαμε. Είχα καλές σημειώσεις και οδήγησα καλά, κράτησα τις γραμμές».
Οι δηλώσεις των πληρωμάτων μετά την Ειδική Διαδρομή Δάφνη:
#9 Κάλε Ροβάνπερα-Γιόνε Χάλτουνεν: «Δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση. Πραγματικά δύσκολη διαδρομή, καθαρίσαμε το δρόμο, είχε πολύ μπόσικο χώμα».
#8 Οτ Τάνακ-Μάρτιν Γιαρβέογια: «Ακόμα απαιτεί καθάρισμα ο δρόμος, δεν έχουμε υβριδικό σύστημα και υπάρχουν πολλές φουρκέτες».
#33 Έλφιν Έβανς-Σκοτ Μάρτιν: «Ήταν απαίσια, δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση, όσο περνάνε αυτοκίνητα ο δρόμος θα καθαρίζει. Είναι δύσκολο να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση».
#11 Τιερί Νεβίλ-Μάρτιν Γουάιταγκε: «Έκανα ότι μπορούσα, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι τελείως διαφορετική εδώ. Σε τέτοιου είδους ειδικές πρέπει να βασίζεσαι στο αυτοκίνητο».
#18 Τακαμότο Κατσούτα-Άαρον Τζόνστον: «Πήγαμε καλύτερα, νιώθω όμως άβολα. Είναι περίεργο, θα προσπαθήσω να το διορθώσω».
#4 Εσαπέκα Λάπι-Γιάνε Φερμ: «Ο δρόμος έχει καθαρίσει αρκετά. Μου προκαλεί έκπληξη ο χρόνος. Γλίστραγε πολύ, και τα ελαστικά μου δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση».
#42 Κρεγκ Μπριν-Πολ Ναγκλ: «Ήταν ένα καλό βήμα. Είμαι ακόμη πολύ νευριασμένος με ό,τι συνέβη πριν, ήμουν στη μέση του δρόμου».
#19 Σεμπαστιάν Λεμπ-Ιζαμπελ Γκαλμίς: «Άργησα να φρενάρω σε μια αριστερή φουρκέτα, έφυγα ευθεία και έπρεπε να βάλω όπισθεν».
#44 Γκας Γκρινσμιθ/Γιόνας Άντερσον: «Στην αρχή σε μια φουρκέτα έχασα τα φρένα και χάσαμε χρόνο.».
#6 Ντάνι Σόρδο-Κάντιντο Καρέρα: «Η αίσθησή μου δεν είναι άσχημη, αλλά οι σημειώσεις μου προς το τέλος της ειδικής δεν ήταν καλές. Επίσης στα γρήγορα κομμάτια γλιστρούσε πολύ και χάσαμε χρόνο».
#7 Πιερ Λουί Λουμπέ- Βίνσεντ Λαντέ: «Αυτό είναι καλό. Το αξίζαμε. Είχα καλές σημειώσεις και οδήγησα καλά, κράτησα τις γραμμές».