Για τον πιο σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τα φορτηγά της Pirelli μαζί με τους τεχνικούς βρίσκονται στο service park της Λαμίας και ετοιμάζουν τα ελαστικά για τα πληρώματα.
2320 ελαστικά έχουν έρθει στην Ελλάδα, από τα οποία τα 520 ελαστικά για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 (Ford Puma Rally1, Toyota Yaris Rally1, Hyundai Rally1).
Κάθε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας μπορεί να χρησιμοποιήσει συνολικά έως και 28 ελαστικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, συμπεριλαμβανομένων 4 για το shakedown.
Θα επιλέξουν από
– 24 ελαστικά για το Scorpion KX WRC HA (σκληρή γόμα)
– 8 για την Scorpion KX WRC SA (μαλακή γόμα).
– 4 επιπλέον ελαστικά σύνθετου της επιλογής του πληρώματος, σε περίπτωση συμμετοχής στο shakedown που είναι υποχρεωτική.
Η Pirelli διαθέτει επίσης 1.800 ελαστικά στις άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιούν έως και 26 ελαστικά ανά αυτοκίνητο, συμπεριλαμβανομένου του shakedown.
Οι επιλογές για κάθε πλήρωμα είναι:
– 22 Scorpion K4B για το WRC2 και 22 K4 για το WRC3 (ελαστικά με σκληρή γόμα).
– 8 Scorpion K6B για WRC2 και 8 K6 για WRC3 (μαλακή γόμα)
– 4 επιπλέον ελαστικά σύνθετου της επιλογής του πληρώματος, σε περίπτωση συμμετοχής σε shakedown που και εδώ είναι υποχρεωτικό.
Η Pirelli είναι επίσης ο αποκλειστικός προμηθευτής του FIA Junior WRC, το οποίο διεξάγει τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στην Ελλάδα, όπου κρίνεται και ο τίτλος.
Οι επιλογές είναι
– 22 Scorpion K4 (σκληρή γόμα)
– 6 Scorpion K6 (μαλακή γόμα)
Ο Τεράντσιο Τεστόνι, επικεφαλής των δραστηριοτήτων ράλι δήλωσε: «Το Ράλι που διαξάγεται στην Ελλάδα υπόσχεται να είναι πιο συναρπαστικό από το συνηθισμένο φέτος, όχι μόνο λόγω των παραδοσιακών προκλήσεων που θέτει στους οδηγούς, αλλά και επειδή βρίσκεται σε μια φάση της σεζόν όπου η έκβασή του μπορεί να επιφυλάξει πολλές εκπλήξεις για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Το Ράλι Ακρόπολις είναι ο κλασικός αγώνας στον οποίο τα λάθη στη στρατηγική και τη διαχείριση ελαστικών, καθώς και στην οδήγηση, μπορεί να έχουν πολύ υψηλό κόστος.
Στο τέλος, τις καλύτερες πιθανότητες νίκης θα έχουν εκείνοι που υιοθετήσουν το καλύτερο στήσιμο του αυτοκινήτου, διαχειρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τα ελαστικά.
Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί στη φθορά, η οποία πέρυσι ήταν σχεδόν μηδενική λόγω των υγρών καιρικών συνθηκών και η οποία σε στεγνές επιφάνειες μπορεί, από την άλλη, να είναι πολύ υψηλή και σε κάθε περίπτωση υψηλότερη από αυτή που έχουμε δει σε άλλους αγώνες».
Να θυμίσουμε ότι ο αγώνας περιλαμβάνει 16 Ειδικές Διαδρομές -όλες χωμάτινες- πλην της Υπερειδικής του ΟΑΚΑ την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, συνολικής απόστασης 303,30 χλμ.