Οι συνεχείς ανατιμήσεις στις τιμές των καυσίμων προβάλλονται μονίμως ως αιτία του … κακού, ωστόσο αποσιωπάται ότι ειδικώς η ακτοπλοϊα έχει ήδη καλύψει με επιδοτήσεις το 30% του κόστους των λειτουργικών της εξόδων από τον Απρίλιο και στο διάστημα αυτό οι επιβάτες των πλοίων πληρώνουν κατά 22% ακριβότερα τις μετακινήσεις τους.
Δεν αποκλείεται μάλιστα, να υπάρξουν μέσα στο καλοκαίρι πρόσθετες κρυφές αναπροσαρμογές. Πολλοί δε καταγγέλλουν ότι τα δρομολόγια σε Ιόνιο – Αιγαίο εκτελούνται με μεγάλες καθυστερήσεις αφού οι εταιρίες για να περιορίσουν τη δαπάνη καυσίμου, λειτουργούν τα βαπόρια με λιγότερες μηχανές και χαμηλότερη ισχύ βάζοντας παράλληλα υπεράριθμούς.
«Αυτή είναι η επιστροφή στην κανονικότητα να πληρώνουμε 200 ευρώ εισιτήριο για να πάμε στο Ηράκλειο;» αναρωτιέται αγανακτισμένη η Άννα Παπαδάκη η οποία εξηγεί στα Dnews ότι φέτος η μόνη ανεκτή οικονομικά μετακίνηση με τα κρητικά καράβια «είναι με όσα κάνουν 17 και 20 ώρες για να φτάσουν».
Ενδεικτικά το ατομική εισιτήριο Πειραιάς – Μύκονος από 48,50 ευρώ και φτάνει έως και τα 77,70 ευρώ. Ραφήνα – Ανδρός από 25,00 ευρώ έως 38,00 ευρώ. Πειραιάς – Αίγινα από 9,00 έως 17,50 ευρώ.
Στους πιο μακρινούς προορισμούς οι τιμές είναι απλησίαστες. Στη γραμμή Πειραιάς – Ηράκλειο Κρήτης, το ατομικό εισιτήριο φτάνει τα 197,00 ευρώ.
Για όσους θέλουν να ταξιδέψουν από νησί σε νησί, τα ποσά ζαλίζουν όπως για παράδειγμα το δρομολόγιο Μύκονος – Σαντορίνη το ατομικό εισιτήριο ξεκινάει από 85,00 ευρώ και φτάνει τα 109,70 ευρώ.
«Η κατάσταση έχει ξεφύγει, οι τιμές είναι αδιανόητες, είναι πιο φθηνά πλέον να πάμε ένα ταξίδι στη Ρώμη ή στο Παρίσι από το να πάμε σε διπλανό νησί στη χώρα μας. Πλοίο δεν μπορούμε να πάρουμε, με αυτοκίνητο λόγω της αύξησης της βενζίνης δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε, δεν πάει άλλο. Είμαστε μια τετραμελής οικογένεια, για να πάμε διακοπές πρέπει να πάρουμε δάνειο», σημειώνει ο κ Πέτρος στα Dnews.
Πηγή: dnews.gr