Σήμερα οι 45 πυροσβέστες που επιχειρούν στο πλοίο αναμένεται να ρίξουν αφρό προκειμένου να καταστεί δυνατό να μπουν στο τρίτο deck, όπου και εκτιμούν ότι βρίσκονται οι αγνοούμενοι. Ωστόσο, φοβούνται να ανοίξουν τις πόρτες καθώς ο κίνδυνος να υπάρχουν εστίες φωτιάς. Κατά συνέπεια να εισχωρήσει οξυγόνο είναι ορατός.
Επιπροσθέτως, θα εξεταστεί αν είχε γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο γκαράζ πριν τη φωτιά. Με την ιδιοκτήτρια εταιρεία να αποκρίνεται πως υπήρχαν πληρώματα που έκαναν διαρκώς ελέγχους, κάτι το οποίο όμως μένει να επιβεβαιωθεί.
Δραματική έκκληση μέσω του «LIVE NEWS» απηύθυνε η Βάνα Μπεκιάρη. Η σύζυγος ενός οδηγού φορτηγού που έχει εγκλωβιστεί στο φλεγόμενο πλοίο, ανοιχτά της Κέρκυρας.
Η ίδια τονίζει πως ο σύζυγός της είναι εγκλωβισμένος και είναι πεπεισμένη ότι ζει. «Δεν θα σταματήσω, γιατί ο άνδρας μου είναι ζωντανός. Χάθηκε πολύτιμος χρόνος» δήλωσε.
Η κ. Μπεκιάρη πήγε στο σημείο και, όπως είπε, υπάρχουν πυκνοί καπνοί και η ίδια δεν είδε εικόνες φλόγας. Τα συνεργεία προσπαθούν να σβήσουν όλες τις εστίες φωτιάς και τη διαβεβαίωσαν ότι δεν σταματούν οι προσπάθειες. Για την ανεύρεση των αγνοούμενων και εγκλωβισμένων, αναφέρουν τα Dnews.
Καταγγελίες
Σοβαρές είναι οι καταγγελίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με τις συνθήκες που επικρατούσαν μέσα στο πλοίο της Euroferry Olympia.
«Από το 2013 παλεύουμε και κάνουμε καταγγελίες για την συγκεκριμένη γραμμή της Grimaldi αλλά και για της Αγκόνας και της Βενετίας. Είναι πλήρως ακατάλληλα τα πλοία» επισήμανε ο Ηλίας Γεροντιδάκης, γιος ενός από τους δέκα αγνοουμένους, μιλώντας το πρωί της Δευτέρας στον ΣΚΑΪ.
«Είναι άθλια, δεν κάνουν γι’ αυτή τη γραμμή. Δεν είμαστε ζώα» πρόσθεσε.
Όπως είπε ο κ. Γεροντιδάκης, παρά τα μέτρα προστασίας που πρέπει να εφαρμόζονται λόγω του κορονοϊού. Η εταιρεία στοιβάζει τους επιβάτες σε μία καμπίνα, τέσσερα άτομα, χωρίς να τηρούνται οι αποστάσεις. Όπως ανέφερε συγκεκριμένα η εταιρεία τους πληροφορεί πως δεν δικαιούνται καμπίνα, αλλά κρεβάτι γι’ αυτό και πολλοί επιβάτες αναγκάζονται να κοιμούνται μέσα στα οχήματά τους.
Τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν
Την ίδια ώρα, συνεχίζονται οι έρευνες και για το πώς ξεκίνησε η φωτιά στο πλοίο. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, το βάρος των ερευνών θα πέσει σε πρώτη φάση στον έλεγχο για το σύστημα πυρασφάλειας και στεγανοποίησης. Για το οποίο υπάρχουν καταγγελίες πως δεν λειτούργησε σωστά.
Παράλληλα θα εξεταστεί αν είχε γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο γκαράζ πριν από τη φωτιά, καθώς και αν αντέδρασε γρήγορα το προσωπικό κατά την εκκένωση του πλοίου.
Τέλος κρίσιμο κομμάτι στη έρευνες αποτελεί το ερώτημα για το αν έγινε έλεγχος για ύπαρξη οδηγών στο γκαράζ. Τη στιγμή που ξέσπασε η φωτιά, μετά την εντολή για εκκένωση από τον πλοίαρχο.