Όλοι οι οδηγοί της πρώτης δεκάδας άρχισαν το γκραν πρι με μέση γόμα. Η εκκίνηση ήταν πεντακάθαρη, με τους τέσσερις πρώτους να κρατούν τις θέσεις τους. Ο Σάινθ πίεσε στην πρώτη στροφή τον Αλόνσο αλλά δεν κατάφερε να τον περάσει. Ο Φερστάπεν ξέφυγε, ενώ πιο πίσω στη μάχη για την τέταρτη θέση ο Μάγκνουσεν επιτέθηκε στον Χάμιλτον και είχαν επαφή η οποία έφερε μικρό σπάσιμο σε κομμάτι της αεροτομής του οδηγού της Haas.
Με το που ενεργοποιήθηκε το DRS ο Σάινθ επιτέθηκε στον Αλόνσο και τον προσπέρασε αλλά ο οδηγός της Alpine κόλλησε πίσω του. Δημιουργήθηκε έτσι ένα τρενάκι με Σάινθ, Αλόνσο και Χάμιλτον.
ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΠΕΡΕΖ ΤΕΛΕΙΩΣΕ
Ο Σέρχιο Πέρες είχε μια συνολικά κακή παρουσία σε ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές στον Καναδά, η οποία ήρθε να «κορυφωθεί» στον αγώνα. Στον 9ο γύρο η RB18 παρέδωσε πνεύμα με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων και ο Μεξικανός εγκατέλειψε. Αμέσως τέθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Φερστάπεν που μπήκε για σκληρή γόμα. Βγήκε τρίτος, πίσω από τον Αλόνσο και τον προσπέρασε μετά από 6 γύρους.
Την ίδια ώρα, ο Λεκλέρ που εκκίνησε από τις τελευταίες θέσεις, είχε πλέον φτάσει στη 11η.
ΞΑΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ, ΞΑΝΑ ΕΙΚΟΝΙΚΟ SAFETY CAR
Στον 20ο γύρο ο Ζου επιχείτησε να περάσει τον Σουμάχερ. Ο Γερμανός προσπάθησε να αμυνθεί, όμως με το που έπεσε στα φρένα, ο κινητήρας Ferrari της VF-22 του τον «άφησε» με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Στο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας ο Σάινθ μπήκε στα πιτ και έβαλε σκληρή γόμα με αποτέλεσμα να βγει τρίτος και να χρειαστεί και αυτός να περάσει άμεσα τον Αλόνσο. Η διαφορά του, ωστόσο, από τον Φερστάπεν ήταν σχεδόν 10 δευτερόλεπτα!
Ο Λεκλέρ, δειλά-δειλά έφτασε στην 6η θέση πίσω από τον Οκόν. Εκεί όμως κόλλησε αφού η Ferrari αντιμετώπισε πολλά προβλήματα πρόσφυσης. Στον 43ο γύρο ο Μονεγάσκος μπήκε στα πιτ για ένα φρέσκο σετ μέσης γόμας. Η άλλαγή όμως ήταν πολύ αργή κάτι που τον έκανε να βγει στη 12η θέση ενώ υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έβγαινε στην 8η!
Λίγο μετά μπήκε στα πιτ για σκληρή γόμα και ο Φερστάπεν και στην έξοδό του απήχε αυτός 10 δευτερόλεπτα από τον Σάινθ. Ο Ισπανός, όμως, είχε ελαστικά 25 γύρων.
ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ… ΤΣΟΥΝΟΝΤΑ!
Τι θα μπορούσε να «φτιάξει» τον Σάινθ; Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Τσουνόντα είχε έξοδο στον 50ο γύρο. Ο Σάινθ μπήκε στα πιτ, έβαλε φρέσκα σκληρά ελαστικά και πλέον είχε 17 γύρους να διεκδικήσει τη νίκη.
Στους τελευταίους γύρους πίεσε όσο μπορούσε. Ήταν μόνιμα στο DRS ωστόσο δεν κατάφερε να περάσει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Ο Ολλανδός πιέστηκε πολύ, ωστόσο αμύνθηκε φανταστικά, και χωρίς λάθος, κρατώντας την πρωτοπορεία.
Ο Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε ξανά στο πόντιουμ με τέταρτο τον Ράσελ και πέμπτο τον φανταστικό Σαρλ Λεκλέρ που ανέβηκε 14 θέσεις στο grid!
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του καναδικού γκραν πρι:
Πηγή: Motori.gr