Ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε τη νίκη στο επεισοδιακό γκραν πρι του Μονακό, που είχε ώρα εκκίνησης 16:00 και ολοκληρώθηκε στις 19:00! Δεύτερος ο Σάινθ και τρίτος ο Μαξ Φερστάπεν.
Μία ώρα καθυστέρηση της εκκίνησης, πολλή βροχή, κόκκινες σημαίες, σφοδρό ατύχημα για τον Σουμάχερ, και ολοκλήρωση του αγώνα με αντίστροφη μέτρηση του ορίου των δύο ωρών. Αυτό ήταν το γκραν πρι του Μονακό που βρήκε μεγάλο νικητή και της τακτικής και του GP, τον Σέρχιο Πέρες. Δεύτερος τερμάτισε ο Σάινθ, με τη Φεράρι ωστόσο να καταστρέφει τον αγώνα του Σαρλ Λεκλέρ, όπως συνήθιζε να κάνει την περσινή σεζόν και τον Μονεγάσκο να χάνει ότι κέρδισε στις κατατακτήριες και να τερματίζει 4ος!
Η εκκίνηση ήταν προγραμματισμένη για τις 16:00 ώρα Ελλάδας, αλλά αυτό δεν συνέβη ποτέ. Δέκα λεπτά πριν τον γύρο σχηματισμού, άρχισε να βρέχει και έτσι η αρχή του γκραν πρι του Μονακό αναβλήθηκε για τις 16:22. Κι’ όμως, δεν πραγματοποιήθηκε ούτε τότε. Μετά τον γύρο σχηματισμού που έγινε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, τέθηκε καθεστώς κόκκινης σημαίας και τα μονοθέσια οδηγήθηκαν στα πιτ.
ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕΤΑ…
Για να ξαναμπουν οι οδηγοί στα μονοθέσια, η ώρα πήγε 17:00! Πέντε λεπτά αργότερα το αυτοκίνητο ασφαλείας άρχισε την «περιπλάνησή» του στους δρόμους του Μονακό. Ενδεικτικό της κατάστασης, είναι πως ακόμα και με ελάχιστα χιλιόμετρα και ο Στρολ και ο Λατίφι είχαν επαφή με τις μπαριέρες. Ο Καναδός, μάλιστα, χρειάστηκε να αλλάξει ακόμη και εμπρός αεροτομή.
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ SC!
Τα κόκκινα φώτα δεν έσβησαν ποτέ. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα πιτ στον 2ο γύρο και ο Λεκλερ εκκίνησε. Τίποτα δεν άλλαξε στην κορυφή, όμως άμεσα πολλοί οδηγοί προχώρησαν σε αλλαγή ελαστικών, από βρόχινα σε ενδιάμεσα. Οι πρώτοι γύροι ήταν πολύ αργοί, σχεδόν 30 δευτερόλεπτα μακριά από τους χρόνους των κατατακτήριων. Λεκλέρ, Σάινθ, Πέρεζ και Φερστάπεν κινούνταν σε δικό τους ρυθμό, και υπήρχε ένα μεγάλο κενό μέχρι τον 5ο Νόρις.
Ο πρώτος που έδειξε ταχύτητα με ενδιάμεση γόμα ήταν ο Γκασλί που πίεσε πάρα πολύ τον Ζου και τον προσπέρασε στη Μιραμπό. Άμεσα πέρασε και τον 12ο Ρικιάρντο στην είσοδο του S της πισίνας.
Στον 16ο γύρο ο Χάμιλτον έβαλε ενδιάμεση γόμα με το παράδειγμά του να ακολουθείται και από τον Πέρεζ αλλά και από τον Νόρις. Ακολούθησε ο Λεκλέρ και ο Φερστάπεν, με τον Μονεγάσκο να βγαίνει πίσω από τον Πέρεζ, όμως, μετά την αλλαγή!
Στον 22ο γύρο όλοι μπήκαν στα πιτ ξανά. Έβαλαν σκληρή γόμα και η Ρεντ Μπουλ χαμογέλασε ξανά. Πρώτος βρέθηκε μετά τις αλλαγές ο Πέρεζ, δεύτερος ο Σάινθ, τρίτος ο Φερστάπεν και τέταρτος ο Λεκλέρ. Τα πάνω κάτω.
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΣΟΥΜΑΧΕΡ!!
Στον 27ο γύρο η Χαας έμεινε ξαφνικά χωρίς μονοθέσιο στο Μονακό! Εγκατάλειψη για τον Μάγκνουσεν, εγκατάλειψη και για τον Μικ Σουμάχερ, αλλά με τρομακτικό τρόπο! Ο νεαρός οδηγός της Χαας έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στο κομμάτι της πισίνας και προσέκρουσε βιαίως στις μπαριέρες, με τη VF-22 να κόβεται στη μέση! Αμέσως κυμάτισαν οι κίτρινες σημαίες, ενώ λίγο αργότερα ήρθαν και οι κόκκινες, καθώς οι άνθρωποι της πίστας, έπρεπε να φτιάξουν τις σπασμένες μπαριέρες.
Οι οδηγοί ξαναμπήκαν στα κόκπιτ τους 20 λεπτά μετά και είχαμε εν κινήσει επανεκκίνηση. Οι Φεράρι έπαιξαν τα ρέστα τους μένοντας με τη σκληρή γόμα, την ώρα που οι Ρεντ Μπουλ έβαλαν μέση. Ο Πέρεζ όμως έφυγε καλά και δεν απειλήθηκε από τον Σάινθ. Περί τις 18:30 ώρα Ελλάδας, άρχισε η αντίστροφη μέτρηση του χρόνου που μπορούσε να τελειώσει το γκραν πρι. Δόθηκαν 32 λεπτά!
Από αυτά, πέρασαν 20 χωρίς να δούμε κάποια μεγάλη μάχη μπροστά και κάπου εκεί οι Φεράρι πλησίασαν τις Ρεντ Μπουλ και άρχισε το θέαμα! Με μέση γόμα οι Ρεντ Μπουλ αλλά φθαρμένη, με σκληρή οι Φεράρι αλλά πιο φρέσκια! Απίστευτες άμυνες από τον Πέρες, πολύ επιθετικός ο Σάινθ και ένα τρενάκι από τη θέση 1 μέχρι τη θέση 4, με γενική διαφορά τα 6 δέκατα!
Εν τέλει κανείς δεν κατάφερε να κάνει κάποια αξιόλογη κίνηση για προσπέραση και ο Τσέκο πανηγύρισε την τρίτη νίκη της καριέρας του και πρώτη στο Πριγκιπάτο! Καταστροφικός αγώνας για τον Λεκλέρ που είδε τη λανθασμένη στρατηγική της Φεράρι να του στερει ακόμα και το πόντιουμ! Τουλάχιστον είδε για πρώτη φορά στην καριέρα του την καρό σημαία στο γκραν πρι του τόπου του!