RADIO

live radio icon

ΤΩΡΑ:  

overfm.gr | Formula 1 | F1 [Σαουδική Αραβία] – Υπεροχή Λεκλέρκ στο FP2

Το 2/2 στις ελεύθερες δοκιμές στην Τζέντα έκανε ο Σάρλ Λεκλέρκ ο οποίος πήρε την πρώτη θέση στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά.

Υπεροχή της Scuderia στην Σαουδική Αραβία. Τόσο στα πρώτα ελεύθερα αλλά και τα δεύτερα ελεύθερα η Ferrari είχε την απόλυτη υπεροχή. Ωστόσο ο Λεκλέρ και ο Σάινθ βγήκαν 15 λεπτά πιο νωρίς, μετά από σύγκρουση που είχαν στον προστατευτικό τοίχο του σιρκουί της Τζέντα.

H εικόνα του FP2

Ωστόσο την προσοχή τράβηξε ο Φερστάπεν προς το τέλος, ο οποίος είχε μέση γόμα. Αλλά ο Σάρλ Λεκλέρκ στο ημίωρο έκανε τον καλύτερο χρόνο και έμεινε μέχρι το τέλος.

Ο Μονεγάσκος ήταν ο μοναδικός από την Φεράρι και την Ρέντ Μπουλ που πρόλαβε να κάνει καλό χρόνο στο μέσο της διαδικασίας χρόνο με μαλακή γόμα. Ως τότε οι πρωτοπόροι έκαναν γύρους με μέση γόμα. Για χιλιοστά του δευτερολέπτου ο Φερστάπεν ήταν ταχύτερος από τους Λεκλέρ, Σάινθ και Πέρεθ.

Κάπου εκεί ο Λεκλέρκ έβαλε την μαλακή γόμα και πήρε την πρωτοπορία με ένα δέκατο του δευτερολέπτου διαφορά από τον Ολλανδό της Ρέντ Μπουλ. Λίγο πιο μετά, ο Φερστάπεν βγήκε και αυτός με μαλακή γόμα. Αλλά δεν έκανε γρήγορο χρόνο λόγω της ακινητοποίησης του μονοθεσίου του Μάγκνουσεν στην άκρη της περιόδου εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Για δεύτερη φορά την ίδια μέρα ο Δανός και η ομάδα της Αμερικής ήταν άτυχοι, λόγω της απώλειας ισχύος του κινητήρα. Είναι άγνωστο αν το πρόβλημα σχετίζεται με το υδραυλικό ζήτημα στην πρώτη περίοδο των δοκιμών.

Μόλις τελείωσε η περίοδος του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, στους επόμενους γύρους του Λεκλέρκ και του Σάινθ με μαλακή γόμα, ήρθαν οι επαφές των δύο Φεράρι με διαφορά λίγων δευτερολέπτων.

Έστρεψαν την προσοχή τους στην, μέση γόμα

Οι Πέρεθ και Φερστάπεν έστρεψαν την προσοχή τους στην μέση γόμα μετά το τέλος του Virtual Safety Car. H πρώτη τετράδα δεν άλλαξε. Πίσω από τον Φερστάπεν, οι διαφορές των Σάινθ και Πέρεθ ήταν από 2,5 ως τρια δέκατα.

Αν και οι χρόνοι στην κορυφή λόγω όλων των συμβάντων δεν ήταν και τόσο ενδεικτικοί. Η Mercedes πλησίασε με τον Λιούις Χάμιλτον στα τεσσεράμισι δέκατα το χρόνο του Λεκλέρ. Πριν στρέψει την προσοχή της στο τέλος στις συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα.

Όσοι πάντως ήλπιζαν σε έναν γρήγορο γύρο στο τέλος με τη μαλακή γόμα, έχασαν την ευκαιρία λόγω της ακινητοποίησης στην άκρη της πίστας της Alpha Tauri του Γιούκι Τσουνόντα, έπειτα από νέο μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε η ομάδα.


vstore.gr overfm
vstore workstation



PLANET SPORTS