H εικόνα του FP2
Ωστόσο την προσοχή τράβηξε ο Φερστάπεν προς το τέλος, ο οποίος είχε μέση γόμα. Αλλά ο Σάρλ Λεκλέρκ στο ημίωρο έκανε τον καλύτερο χρόνο και έμεινε μέχρι το τέλος.
Ο Μονεγάσκος ήταν ο μοναδικός από την Φεράρι και την Ρέντ Μπουλ που πρόλαβε να κάνει καλό χρόνο στο μέσο της διαδικασίας χρόνο με μαλακή γόμα. Ως τότε οι πρωτοπόροι έκαναν γύρους με μέση γόμα. Για χιλιοστά του δευτερολέπτου ο Φερστάπεν ήταν ταχύτερος από τους Λεκλέρ, Σάινθ και Πέρεθ.
Για δεύτερη φορά την ίδια μέρα ο Δανός και η ομάδα της Αμερικής ήταν άτυχοι, λόγω της απώλειας ισχύος του κινητήρα. Είναι άγνωστο αν το πρόβλημα σχετίζεται με το υδραυλικό ζήτημα στην πρώτη περίοδο των δοκιμών.
Έστρεψαν την προσοχή τους στην, μέση γόμα
Οι Πέρεθ και Φερστάπεν έστρεψαν την προσοχή τους στην μέση γόμα μετά το τέλος του Virtual Safety Car. H πρώτη τετράδα δεν άλλαξε. Πίσω από τον Φερστάπεν, οι διαφορές των Σάινθ και Πέρεθ ήταν από 2,5 ως τρια δέκατα.
Αν και οι χρόνοι στην κορυφή λόγω όλων των συμβάντων δεν ήταν και τόσο ενδεικτικοί. Η Mercedes πλησίασε με τον Λιούις Χάμιλτον στα τεσσεράμισι δέκατα το χρόνο του Λεκλέρ. Πριν στρέψει την προσοχή της στο τέλος στις συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα.
Όσοι πάντως ήλπιζαν σε έναν γρήγορο γύρο στο τέλος με τη μαλακή γόμα, έχασαν την ευκαιρία λόγω της ακινητοποίησης στην άκρη της πίστας της Alpha Tauri του Γιούκι Τσουνόντα, έπειτα από νέο μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε η ομάδα.