H είδηση του rebranding σε Meta της μητρικής εταιρείας των Facebook, Oculus, WhatsApp, Instagram έφερε πολλές απορίες στο κοινό των χρηστών.
Όπως αναφέρει το Techblog.gr, υπάρχουν πολλά που αλλάζουν και ακόμα περισσότερα που μένουν εντελώς τα ίδια.
Τι δεν αλλάζει;
Αρχικά, θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι εφαρμογές του Facebook, του WhatsApp και του Instagram δεν πρόκειται να αλλάξουν.
Εάν κάποιος περίμενε ότι η αλλαγή του ονόματος της μητρικής εταιρείας σε Meta θα έφερνε και πλήρη αλλαγή ονόματος στο πλέον δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη, μάλλον θα απογοητευτεί.
Η αλήθεια είναι ότι η Facebook ακολουθεί την πολιτική της Google με τη δημιουργία της Alphabet,
Δηλαδή μία εταιρεία που θα είναι μία ομπρέλα που θα περικλείει όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Τι αλλάζει
Ένα στοιχείο που θα πρέπει να τονιστεί είναι ότι στο πλαίσιο της ενοποίησης των υπηρεσιών κάτω από την κοινή ομπρέλα του Meta.
Δεν θα απαιτείται από κάποιον χρήστη να έχει λογαριασμό σε όλες τις υπηρεσίες προκειμένου να χρησιμοποιήσει προϊόντα και υπηρεσίες.
Η έμφαση του metaverse δίδεται στο πεδίο της ενοποίησης του Virtual Reality με το Augmented Reality και σε αυτό το πλαίσιο.
Η μεγάλη αλλαγή έρχεται στο Oculus, το οποίο ως όνομα πρόκειται να μας εγκαταλείψει εντελώς.
Θα επηρεάσει αρνητικά ή θετικά
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που τονίζουν ότι όλη αυτή η μετονομασία έχει γίνει για να αλλάξει η ατζέντα υπέρ του Facebook.
Mετά το πλήθος αρνητικών ειδήσεων που έχουν συγκεντρωθεί, μετά τις αποκαλύψεις περί των πολιτικών που ακολουθεί.
Πολλά είναι αυτά που θα δούμε στο μέλλον από τη Meta, ήδη έχουν κάνει την εμφάνισή τους κάποιες πληροφορίες για προϊόντα που ετοιμάζονται.