Το σενάριο αύξησης του αριθμού των Αγώνων Σπριντ επιστρέφει στο τραπέζι και οι συζητήσεις με τις ομάδες της Formula 1 ξεκινά.
Tο Grand Prix της Εμίλια-Ρομάνια πέραν του πρώτου ευρωπαϊκού αγώνα για τη σεζόν του 2022 αποτέλεσε και το πρώτο φετινό αγωνιστικό τριημέρο που είδαμε να διεξάγεται με το φορμάτ του Σπριντ. Ο Μαξ Φερστάπεν αναδείχθηκε νικητής του, χάρις σε προσπέρασμα του στον Σαρλ Λεκλέρ (Scuderia Ferrari) λίγο πριν το τέλος του αγώνα σπριντ στην πίστα της Ίμολα. Ενώ και η βαθμολογική συγκομιδή της Red Bull από αυτό σε συνδυασμό με τα γεγονότα του αγώνα βοήθησαν την Αυστριακή ομάδα να μειώσει σημαντικά τη διαφορά της από την πρωτοπόρο Ferrari.
Το εν λόγω φορμάτ το είδαμε για πρώτη φορά στο περσινό πρωτάθλημα του 2021. Όμως δεν κατάφερε να «κερδίσει» τους οδηγούς εισπράτωντας αντιθέτως έντονα αρνητικά σχόλια . Για το 2022 ο οργανισμός της Formula 1 ήθελε περισσότερους Αγώνες Σπριντ, όμως αυτό τελικά δεν υλοποιήθηκε. Καθώς υπήρξαν διαφωνίες ανάμεσα με τις ομάδες σχετικά με οικονομικά ζητήματα. Έτσι και φέτος έχουμε πάλι τρεις Αγώνες Σπριντ, με τους επόμενους δύο να λαμβάνουν χώρα στην Αυστρία και το Red Bull Ring και στο Ιντερλάγκος της Βραζιλίας.
To κλίμα όμως για τους αγώνες σπρίντ φαίνεται πως σταδιακά αντιστρέφεται(;). Στο πλαίσιο του Grand Prix της Εμίλια-Ρομάνια, ο αγωνιστικός διευθυντής της Formula 1, Ρος Μπρον, αποκάλυψε πως οι ομάδες θα συζητήσουν το ενδεχόμενο να διπλασιαστούν τα Σπριντ από το 2023.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μπρον:
«Θέλουμε την επόμενη χρονιά να έχουμε έξι Σπριντ. Οι ομάδες βλέπουν την επιτυχία που έχουν. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τους Αγώνες Σπριντ. Δίνουν τεράστιο θέαμα και έχουμε πολλά προσπεράσματα. Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε από τους Αγώνες Σπριντ είναι πως μας χαρίζουν μία φοβερή Παρασκευή. Έχουμε τρεις ημέρες δράσης και οι οπαδοί δεν μπορούν να το αγνοήσουν αυτό. Μπορείς εύκολα να πεις πως το θέαμα ήρθε λόγω του DRS. Όμως για να έχεις DRS πρέπει να είσαι κοντά σε ένα άλλο μονοθέσιο. Συνολικά ήταν μια μεγάλη επιτυχία».
Υπενθυμίζεται ότι το φορμάτ του Σπριντ είναι διαφοροποιημένο σε σύγκριση με το 2021. Οι μεγάλες αλλαγές εντοπίζονται στο ότι βαθμολογούνται πλεον οι πρώτοι οκτώ οδηγοί της κατάταξης κι όχι μόνο οι πρώτοι τρεις. Όπως επίσης και το ότι την pole position για τον αγώνα της Κυριακής δεν κερδίζει ο νικητής του σαββατιάτικου αγώνα Σπρίντ, αλλά ο ταχύτερος οδηγός στις κατατακτήριες της Παρασκευής.