Ο Μονεγάσκος με τη μαλακή γόμα κινήθηκε στο 1:33.930 και έδειξε από την Παρασκευή κιόλας τις διαθέσεις του. Θέλει να συνεχίσει από εκεί που έμεινε στην Αυστρία, όπου πέτυχε την τρίτη του νίκη στη σεζόν.
Στη δεύτερη θέση, 91 χιλιοστά πιο αργός από τον Λεκλέρ, έμεινε ο Μαξ Φερστάπεν αν και στο μεγαλύτερο μέρος του σέσιον ήταν πρώτος με πολύ καλό ρυθμό. Ο Κάρλος Σάινθ τερμάτισε στην τρίτη θέση και με διαφορά 338 χιλιοστών από την κορυφή, ωστόσο δεν υπάρχει περίπτωση να εκκινήσει πάνω από την 11η θέση.
Η Ferrari θα αλλάξει μονάδα ισχύος στον Ισπανό, ο οποίος είχε εγκατάλειψη στον αγώνα της Αυστρίας, και ως εκ τούτου του επιβάλεται ποινή 10 θέσεων στον αγώνα της Κυριακής.
Στην τέταρτη θέση με τη μέση γόμα και στο +0.951 από τον Σαρλ Λεκλέρ, έμεινε ο Τζορτζ Ράσελ. Τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στο αλλο κόκπιτ της Mercedes, πήρε ο Νικ Ντε Φρις που τερμάτισε στην ένατη θέση, δίνοντας σιγά-σιγά τα διαπιστευτήριά του.
Αξιοσημείωτη η επίδοση του Αλεξάντερ Άλμπον που συνδυάστηκε με την όγδοη θέση, σε αντίθεση με τον ομόσταυλό του, Νικολά Λατίφι, ο οποίος τερμάτισε τελευταίος.
Ούτε ο Βάλτερι Μπότας συμμετείχε στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές. Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα πήρε τη θέση του στην Alfa Romeo, φέρνοντάς τη στην τελευταία θέση και στο +2.4 από την κορυφή.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του FP1: