Ακόμα μια φορά κάποιοι πήραν φόρα να σχολιάσουν το age gap μιας σχέσης άλλων. Απορεί κι εξίσταται η Έλενα Φάκου. Απέχω πολύ από το να ασπαστώ το ευρύτερο Κωστοπουλεϊκό lifestyle που μας ‘ξεβλάχεψε’ όπως ισχυρίζεται ο εμπνευστής του, σε ένα κρεσέντο κρίσης μεγαλείου που είχε κάποια στιγμή της ζωής του. Προσωπικά θεωρώ παρωχημένο ότι αφορά […]
Ακόμα μια φορά κάποιοι πήραν φόρα να σχολιάσουν το age gap μιας σχέσης άλλων. Απορεί κι εξίσταται η Έλενα Φάκου.
Απέχω πολύ από το να ασπαστώ το ευρύτερο Κωστοπουλεϊκό lifestyle που μας ‘ξεβλάχεψε’ όπως ισχυρίζεται ο εμπνευστής του, σε ένα κρεσέντο κρίσης μεγαλείου που είχε κάποια στιγμή της ζωής του. Προσωπικά θεωρώ παρωχημένο ότι αφορά αυτό τον τρόπο ζωής και σκέψης ο οποίος συνδέεται με τις εποχές που ο Έλληνας ζούσε με δάνεια, πούλαγε αέρα και οδηγούσε Porsche η οποία μετά κατασχέθηκε. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως με ενδιαφέρει και θα κάνω κακεντρεχή σχόλια για την προσωπική του ζωή.
Μετά το διαζύγιό του με τη Τζένη Μπαλατσινού το ζευγάρι ακολούθησε εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις στην προσωπική του ζωή: εκείνη ξαναπαντρεύτηκε έναν νεότερο άνδρα και έγινε για τέταρτη φορά μητέρα πριν από λίγες μόλις ημέρες ( πόσο cool όλο αυτό αλήθεια!) και εκείνος ακολούθησε το γνωστό μοτίβο που θέλει τους άνδρες σε μεγάλη ηλικία ( 66 ετών δικαιολογημένα συμπεριλαμβάνεται ανάμεσά τους ) να κάνουν σχέσεις με πολύ νεότερες συντρόφους. Και λοιπόν; Είναι η πρώτη ή η τελευταία φορά που ένας ηλικιωμένος σχετίζεται με μια ‘ντεμπουτάντ’; Eίναι η πιο κλισέ κατάσταση που βλέπουμε στα προσωπικά των άλλων και ακόμα δε μπορεί να μεταβολιστεί επιτέλους;
Η καλύτερη δυνατή προσέγγιση των σχέσεων των άλλων είναι να μη μας ενδιαφέρει, όμως πιστέψτε με, εμείς οι δημοσιογράφοι γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο πολύ ενδιαφέρει τον κόσμο η προσωπική ζωή των celebrities. Mας το αποδεικνύουν καθημερινά τα νούμερα των ανθρώπων που μπαίνουν να διαβάσουν τα συγκεκριμένα θέματα και οι αριθμοί δεν κάνουν ποτέ λάθος. Δεν έχει και πολύ σημασία αν όποιος μπαίνει να διαβάσει το βλέπει θετικά ή αρνητικά το ζήτημα. Αυτό που μετράει είναι ότι μπαίνει. Και για αυτό και ασχολούμαστε, διότι το tabloid πουλάει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο- όχι μόνο σήμερα αλλά κακά τα ψέματα, ανέκαθεν- στο βαθμό που ήταν δυνατόν να αναπαραχθεί την εκάστοτε εποχή.
Η σχέση με διαφορά ηλικίας 40 ετών ανάμεσα στον Κωστόπουλο και την 26χρονη Λιόλιου είναι η αφορμή όμως να αναφερθούμε στο γεγονός ότι αν όπου Κωστόπουλος βάλουμε τον Χ άνδρα της ηλικίας του και όπου Λιώλιου την Ψ γυναίκα της ηλικίας της, τότε προκύπτει μια εξίσωση που είναι συχνή και δεν έχουν τόσο σημασία τα πρόσωπα. Και έρχομαι εδώ να αναρωτηθώ: αν αυτή η κοπέλα θέλει να είναι με αυτόν τον κύριο για τους δικούς της λόγους, και το αντίστροφο, ποιο είναι το πρόβλημα των άλλων; Γιατί χλευάζουν, κατακρίνουν και κουνάνε το δάχτυλο σε αυτό το ζευγάρι; Γιατί στα εκατοντάδες σχόλια κάτω από τη σχετική ανάρτηση στα social media αυτός χαρακτηρίζεται ‘ξεκούτης΄, ‘γερομπισμπίκης’ -και αυτά να είναι τα πιο light,- ενώ εκείνη -πολύ χειρότερα- να καταδικάζεται για την ηθική της;
Oνειρεύομαι μια ημέρα που ο κάθε ένας θα ασχολείται με τον εαυτό του και δεν θα προσπαθεί να βρει στους άλλους ψεγάδια για να αισθανθεί κάπως καλύτερα. Βρισκόμαστε στο 2021, περάσαμε μια δύσκολη χρονιά η οποία ήρθε αμέσως μετά από μια πολυετή οικονομική κρίση και ακόμα σχολιάζουμε το τι κάνει στο κρεβάτι του ο διπλανός μας και μάλιστα με αδιανόητη κακεντρέχεια. Αλήθεια, γιατί; Γνωρίζω πολύ καλά πως το να χαρείς με την χαρά του άλλου είναι πιο δύσκολο από το να τη ζηλέψεις. Μήπως αυτός θα πρέπει να είναι ένας καλός στόχος που πρέπει να βάλουμε μέσα μας για τη νέα χρονιά; Nα σταματήσουμε να μισούμε τους πάντες επειδή απλά ερωτεύονται, όποιον θέλουν γιατί είναι δικαίωμά τους; Kι αν δεν μπορέσουμε να αγαπήσουμε τον πλησίον μας ( το γράφω γιατί η πλειοψηφία των Ελλήνων δηλώνουν και χριστιανοί ορθόδοξοι ) μήπως να προσπαθήσουμε έστω να αδιαφορούμε αφήνοντας τον καθένα να ζει την πραγματικά μικρή ζωή του όπως εκείνος επιθυμεί; Όχι για εκείνον, για εμάς, για να έχουμε μέσα μας λιγότερο θυμό και κακία. Είναι πραγματικά πολύ λυτρωτικό, πιστέψτε με.