Ο Γιάννης Σταυρόπουλος σχολιάζει την κρίση που έχουν δημιουργήσει στο χώρο του αυτοκινήτου η μεγάλη έλλειψη των microchips.
Είναι γνωστά τα προβλήματα που έχουν προκύψει με την έλλειψη των microchips στην παραγωγή και συνέχεια στη διάθεση των καινούργιων αυτοκινήτων.
Ένα «φαινόμενο» που παρατηρείται για πρώτη φορά, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και στις τέσσερις γωνίες της Γης.
Aυτό έχει σαν αποτέλεσα να δημιουργούνται μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των καινούργιων αυτοκινήτων με τις αντιπροσωπίες να μην είναι σε θεση να ανταποκριθούν στη ζήτηση.
Αυτό το ζήτημα φρέναρε και την έκθεση αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2022» που ήταν προγραμματισμένη μεταξύ 14-22 Μαίου στο εξαιρετικό χώρο στο Metropolitan Expo, το ευρωπαϊκών προδιαγραφών εκθεσιακό κέντρο, στο χώρο του αεροδρομίου.
Οι εκθέσεις πέρα από την προβολή των νέων μοντέλων, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τα μοντέλα της αρεσκείας τους, να αναλύσουν τους χώρους, να μάθουν για τους κινητήρες, τις τιμές, σε περιπτώσεις να τα οδηγήσουν σε καθεστώς test-drive και να αποφασίσουν συγκρίνοντας.
Αυτή τη «χαρά» μας την έκοψε αρχικά η πανδημία, που ακυρώθηκαν όλε οι εκθεσεις όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και εκτός συνόρων, και τώρα έρχεται η «ασθένεια» των microchips και φυσικά η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, όπου στην Ουκρανία υπάρχουν (;) εργοστάσια που κατασκευάζουν τις λεγόμενες «πλεξούδες» οι οποίες είναι για τα ηλεκτρικά συστήματα των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων.
Δαιδαλώδης λοιπόν το όλο ζήτημα και το ερώτημα που τίθεται είναι υπάρχει φως στο τούνελ, γιατί το τοπίο είναι πολύ θολό.