H Έλενα Φάκου γράφει για τη viral καμπάνια της Heineken που σπάει κάθε σεξιστικό στερεότυπο. Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Heineken είναι μια πολύ έξυπνη προσπάθεια να σπάσει τα κοινωνικά στερεότυπα που θέλουν τις γυναίκες να πίνουν αποκλειστικά κοκτέιλ και να τρώνε μονάχα σαλάτες. Υπάρχουν χιλιάδες γυναίκες εκεί έξω που παραγγέλνουν μπύρες τις οποίες πίνουν […]
H Έλενα Φάκου γράφει για τη viral καμπάνια της Heineken που σπάει κάθε σεξιστικό στερεότυπο.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Heineken είναι μια πολύ έξυπνη προσπάθεια να σπάσει τα κοινωνικά στερεότυπα που θέλουν τις γυναίκες να πίνουν αποκλειστικά κοκτέιλ και να τρώνε μονάχα σαλάτες. Υπάρχουν χιλιάδες γυναίκες εκεί έξω που παραγγέλνουν μπύρες τις οποίες πίνουν από το μπουκάλι και burgers τα οποία τρώνε με τα χέρια όταν βγαίνουν έξω και αυτά δεν τους στερούν απολύτως τίποτα από τη θηλυκότητά τους. Άλλωστε σύμφωνα με εμπεριστατωμένες έρευνες, το ποσοστό των γυναικών που καταναλώνει μπύρα φτάνει το διόλου ευκαταφρόνητο 31%.
Την επόμενη φορά που θα συνδυάσετε μια βραδιά Champions League με του φίλους σας, junk food και μπύρες να ξέρετε πως κάτι αντίστοιχο μπορεί να συμβεί και όταν η κοπέλα σας θα μαζευτεί σε κάποιο σπίτι με τις φίλες της να παρακολουθήσει για πολλοστή φορά την ταινία Sex and The City. Το να θεωρούμε δε έναν άνδρα φλώρο, αν προτιμάει να πίνει σαμπάνια είναι εξίσου σεξιστικό με το να θεωρούμε ότι μια γυναίκα χάνει τη θηλυκότητά της αν ανοίγει μπύρα με τον αναπτήρα.
Στην κατάρριψη κάθε σεξιστικού κοινωνικού στερεοτύπου λοιπόν στοχεύει η νέα διαφήμιση της Heineken και τα καταφέρνει, αφού η νέα τη διαφήμιση έχει γίνει ήδη viral.«Και οι άνδρες πίνουν κοκτέιλ» είναι το ένα συμπέρασμα της εταιρίας στο τέλος του σποτ, ενώ εμείς θα προσθέταμε πως οπωσδήποτε «Και οι γυναίκες πίνουν μπύρες» και δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτά.Cheers to all!