Η ιταλική εταιρεία των supercars λοιπόν παρουσίασε σήμερα τη νέα έκδοση ονόματι Tecnica για τη Huracan. Περιγράφεται ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στη «βασική» πισωκίνητη Huracan Evo. Στη σκληροπυρηνική Huracan STO (Super Trofeo Omologata), αλλά και διασκεδαστική οδηγικά τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Μάλιστα από την κορυφαία Huracan STO προέρχεται ο θηριώδης V10 κινητήρας των 640 ίππων και 565 Nm ροπής, ενώ η τεράστια δύναμη διοχετεύεται στους πίσω τροχούς. Για την επιτάχυνση της νέας Huracan Tecnica από 0-100 χλμ./ώρα αρκούν 3,2 δευτ., ενώ η Huracan STO χρειάζεται 3,0 δευτ.
Η Lamborghini αναφέρει ότι έχει βελτιώσει τον ήχο του V10 κινητήρα και τον έχει κάνει πιο ευκρινή στις υψηλές στροφές, επομένως ανυπομονούμε να τον ακούσουμε. Οπτικά η νέα Huracan Tecnica είναι πιο «ήρεμη» σε σύγκριση με την Huracan STO, καθώς δεν έχει τόσο επιθετικό bodykit, ούτε πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα της.
Το σχήμα «Υ»
Το σχήμα «Υ» κάτω από τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι εμπνευσμένο από τη Sian και την Terzo Millenio Concept, η γραμμή των πλευρικών παραθύρων θυμίζει την Essenza SCV12. Οι τροχοί των 20 ιντσών παραπέμπουν στη Vision GT. Με απλά λόγια η νέα Huracan Tecnica είναι ένα «κολλάζ» διαφόρων πρωτότυπων και περιορισμένης παραγωγής supercars που μας έχει συστήσει η Lamborghini.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει το κάθετο κάλυμμα του V10 κινητήρα κατασκευασμένο από carbon υλικό. Oι εξατμίσεις με το εξάγωνο σχήμα. H μικρή σε σύγκριση με της Huracan STO, αεροτομή. Ωστόσο συμβάλει σε ποσοστό 35% στη βελτίωση της πίσω κάθετης δύναμης.
Ο διαχύτης όπως και η οροφή μπορούν να βαφτούν με μαύρο χρώμα ή στο ίδιο χρώμα με το υπόλοιπο αμάξωμα. Πάνω στη ζυγαριά η νέα Huracan Tecnica βλέπει 1.379 κιλά και η Huracan STO 1.339 κιλά, άρα έχει παχύνει ελάχιστα…
Πηγή: Motori.gr