Εδώ και καιρό είχα πει ότι έρχεται η ώρα που θα έχουν σοβαρό πρόβλημα οι μεγάλες πίστες . Η κρίση επεκτείνεται και βαθαίνει και η αλήθεια είναι ότι η Αθήνα δεν είναι Μύκονος να έρχονται οι ξένοι που βλέπουν τα χιλιάρικα για… πετσετάκια. Και ο καλός κόσμος στην Αθήνα, από πλευράς τί ξοδεύει και δεν είναι άπειρος και για πολλούς λόγους δεν βγαίνει όπως παλιά.
Συνεπώς οι επιχειρηματίες ορθώς το πήραν χαμπάρι ότι δεν μπορεί να ζητάνε μπουκάλι «σπεσιάλε» που λέμε, σε καλό τραπέζι με 250 ευρώ για να ακούσεις ένα όνομα που το έχεις ακούσει πολλές φορές όταν είσαι καλός πελάτης. Οι εποχές έχουν άλλωστε αλλάξει και πλέον στα μπουζούκια δεν πας όπως παλιά, τόσο για τον καλλιτέχνη αλλά για το εφέ.
Σημειώστε το αυτό. Γιατί παλιά δεν είχες που να ακούσεις τα τραγούδια. Τώρα έχεις ραδιόφωνα, ίντερνετ, συνεχόμενες εμφανίσεις των καλλιτεχνών. Το εφέ, η μόστρα, η λεζάντα, η καυλάντα που λέμε πληρώνεται, αλλά όσο βαθαίνει η κρίση ακόμα και οι έχοντες (δεν λέμε τους πολύ δυνατούς οικονομικά) το σκέπτονται.
Άλλωστε παλιά πήγαινες μπουζούκια και για το .. παιχνίδι. Το ερωτικό… παιχνίδι, το φλερτ. Να πάιξεις μπάλα που λέμε. Τώρα με το ίνσταγκραμ και τα σόσιαλ μίντια ούτε αυτό χρειάζεται. Φλερτάρεις εκεί, κανονίζεις έξοδο εκεί και πολλές φορές αυτή θα είναι φαγητό ή καμιά απόδραση που κοστίζει πια όσο να πας μπουζούκια (λίγο ακριβότερα για την ακρίβεια).
Τα μπουζούκια πλέον είναι ακριβό σπορ για τα δεδομένα της εποχής και καθώς υπάρχουν πολλά ονόματα πια στην αγορά. Οι επιχειρηματίες είδαν την Παρασκευή να ασθμαίνει και ενώ είχαν περιοριστεί σε διήμερα από τα παλιά χρυσά επταήμερα! Πλέον έμεινε το Σάββατο και στο παιχνίδι μπαίνει και η Κυριακή, επειδή πολλοί που δεν βγαίνουν ΠΣ την επιλέγουν και για πιο νωρίς. Δεν είναι τυχαίο πχ ότι ο Μαζωνάκης καθιέρωσε το Πέμπτη-Σάββατο και ο Απέργης την Κυριακή αντί της Παρασκευής.
Τα «δίδυμα», τα προβλήματα και η ανάγκη για «ομάδες»
Κάπως έτσι οι επιχειρηματίες άρχισαν να μπαίνουν στο σκεπτικό να φτιάξουν δυνατά προγράμματα ποντάροντας και στην όρεξη του κόσμου μετά την πανδημία και στην πρώτη λογικά καλή και χωρίς περιορισμούς σεζόν. Λογικά το σούπερ δίδυμο που δεν έχει πρόβλημα και έχουν και άριστες σχέσεις θα είναι αυτό με Αργυρό και Ρουβά στο Teatro, καθώς η Φουρέιρα είναι εκτός μάχης για το επόμενο διάστημα. Και έτσι έπεσε η ιδέα στο τραπέζι και έσκασε σούπερ συνεργασία.
Η άλλη καλή συνεργασία χάλασε νωρίς, όπως νωρίς θα ξεκίναγε. Μαζωνάκης – Σχοινάς έλεγε το πρόγραμμα αλλά οι δύο τους μάλλον δεν τα βρήκαν και μάλιστα το διαζύγιο της επιχείρησης με τον δεύτερο δεν ήταν βελούδινο και οδηγείται στα δικαστήρια.
Ακόμα χαλάει για άλλους λόγους όμως το δίδυμο Πάολα-Καρράς. Για την ακρίβεια όπως γράφτηκε επειδή έχει μια επέμβαση για λόγους υγείας να κάνει ο Βασίλης Καρράς. Γενικά όμως η πιάτσα βουίζει ότι αν και σε δύσκολες εποχές πολλοί καλλιτέχνες έχουν ψηλά το «εγώ» και δύσκολα θα δούμε σχήματα με δύο και τρία ονόματα, όταν στις χρυσές εποχές του ’80 η μαρκίζα είχε και τέσσερα πρώτα ονόματα!
Και αυτό, καθώς είχαν πέσει πολλές συνεργασίες στο τραπέζι αλλά δεν μπήκαν καν σε επαφές! Όλα αυτά καθώς στη σημερινή εποχή η εικόνα όμως είναι το νούμερο ένα και κανείς σχεδόν δεν βάζει νερό στο κρασί του και για την αφίσα και την μαρκίζα αλλά και για την σειρά και την ώρα στο πρόγραμμα. Αυτό όμως μπορεί να φέρει αλλαγές καθώς η χρονιά δεν θα είναι εύκολη. Ήδη έχουν γίνει μάλιστα πολλές… καραμπόλες και ένα ακόμα μεγάλο όνομα που άλλαξε ξαφνικά στέγη, θα πάει σε μαγαζί με βαρύ όνομα.
Ο λόγος για τον Σαμπάνη που θα ανακοινωθεί σύντομα σε ιστορικό χώρο και μετά τα πολλά «όχι», για πολλούς λόγους σε πιθανά μαγαζιά πάντα υπό την σκέπη του νέου του εργοδότη Γιάννη Τσακουμάκου. Που με την σειρά του ψάχνει τι θα κάνει και στο πολύ ωραίο κολωνακιώτικο Room, που είχε πέρσι τον Σχοινά αλλά και σε νέο μεγάλο χώρο που απέκτησε στην ίδια περιοχή και είχε προτείνει και για εκεί τον Σαμπάνη. Θα βρει βέβαια την άκρη μάλλον και με τη δημιουργία κλαμπ, καθώς είναι από τους πιο δραστήριους στον χώρο της διασκέδασης πλέον.
Στο ψάξιμο είναι και ο Γιάννης Μωράκης που έχασε τις Μέλισσες και έχει ελεύθερο ουσιαστικά το BOX, και δεν είναι σίγουρο του Σχοινά που ακούστηκε ότι κλείνει μιας και ταιριάζουν. Καθώς ο Μωράκης έχει δυνατή «ομάδα». Δηλαδή προσωπικό με καλό πελατολόγιο από τα τόσα μαγαζιά που έχει και που μπορούν να στηρίξουν ένα καλλιτέχνη και ένα σχήμα και σε αριθμό και σε ποιότητα τραπεζιών (άρα εισπράξεις).
Τέλος, ένα άλλο δίδυμο που θα προχωρήσει κανονικά είναι το Ρέμος-Γαρμπή που έχουν και άριστες σχέσεις. Η χρονιά θα είναι περίεργη και δύσκολη συμφωνούν όλοι οι ειδικοί της νύχτας.