La Liga

Η Turkish Airlines θέλει να μπει χορηγός στη φανέλα της Μπαρτσελόνα

Όπως αναφέρει η Mundo Deportivo, η γνωστή τούρκικη αεροπορική εταιρεία διεκδικεί τον... κενό χώρο στο μανίκι της φανέλα της Μπαρτσελόνα.

02.04.2022 | 13:57

Όπως είναι γνωστό η Μπαρτσελόνα έκλεισε συμφωνία με τη Spotify, τη σουηδική εταιρεία μουσικής και streaming, ως κύριο χορηγό του συλλόγου. Το deal αναμένεται να επικυρωθεί άμεσα στην έκτατη συνέλευση αντιπροσώπων που θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει ακόμα περιθώριο να συνεχίσει η αναζήτηση χορηγών. Ακόμη για τις φανέλες της πρώτης ομάδας της Μπάρτσα ανδρών και γυναικών.

Σύμφωνα λοιπόν με αποκλειστικές πληροφορίες της Mundo Deportivo ο σύλλογος της Καταλονίας είναι σε διαπραγματεύσεις με την αεροπορική εταιρεία Turkish Airlines. H οποία ενδιαφέρεται έντονα να συνεργαστεί ξανά με τον οργανισμό στον οποίο προεδρεύει ο Τζοάν Λαπόρτα. Η τουρκική αεροπορική είχε συνεργαστεί με τη Μπάρτσα μεταξύ του 2010 -στην τελευταία σεζόν του προέδρου των «μπλαουγκράνα» στην προεδρία- και του 2012.

Τώρα, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, η εταιρεία θέλει να συνεργαστεί εκ νέου συνδέοντας την εικόνα της με αυτή της Μπάρτσα. Ο σύλλογος από πλευράς του αναζητά χορηγούς για το μανίκι της φανέλας που συνεισφέρουν μεταξύ 10 και 15 εκατομμυρίων!

Σύμφωνα με όσα είπε ο Πρόεδρος σε πρόσφατη συνέντευξη στο RAC1, υπάρχουν έως και έξι προσφορές από ισάριθμες εταιρείες. Μία από αυτές είναι αυτή της Turkish Airlines. Mιας εταιρείας που εκτελεί εμπορικές πτήσεις σε περισσότερους από 322 προορισμούς. Συγκεκριμένα στην Τουρκία και σε χώρες της Ευρώπης, της Ασίας, της Αφρικής, της Βόρειας Αμερικής και της Νότιας Αμερικής. Αυτό την καθιστά την πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο για προορισμούς σε περισσότερες χώρες.

To overfm.gr χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

αποδοχή