Ο Κάρλος Σάινθ στην κριτική που δέχτηκε απο τον Ιταλικό Τύπο πέρασε στην αντεπίθεση και την χαρακτήρισε “πολύ εκνευριστική”.
Ο Ισπανός οδηγός έκανε την πρώτη παρθενική νίκη τόσο με τα κόκκινα της Φερράρι όσο και στη Φόρμουλα 1 και στην επίθεση έκανε δυνατές μονομαχίες απέναντι στον Λεκλέρ στο Σίλβερστοουν και στο βροχερό GP Βρετανίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είναι στην 3η θέση με 252 βαθμούς και ο Κάρλος Σαινθ είναι στην 5η θέση με 202 βαθμούς με την Φερράρι να βρίσκεται στην 2η θέση με 454 πόντους να ‘χει συγκεντρώσει ως τώρα.
Επόμενος αγώνας στο Γκραν Πρι της Αμερικής στο Τέξας. Απομένουν άλλοι 3 αγώνες για την ολοκλήρωση του φετινού Γκραν πρι.
Δείτε τι δήλωσε ο νεαρός οδηγός της Ιταλικής ομάδας: “Μπορώ να το καταλάβω ότι μετά από τους πρώτους αγώνες, ο Σαρλ ήταν ξεκάθαρα ένα βήμα μπροστά μου τόσο στις δοκιμές κατάταξης όσο και στο ρυθμό αγώνα”, δήλωσε ο Σάινθ στην ισπανική εφημερίδα AS. “Αλλά στο μέσον της χρονιάς βελτιώθηκα πολύ. Άρχιζα να μπαίνω στη μάχη πιο συχνά, και ήταν λίγο εκνευριστικό κατά έναν τρόπο διότι κάποιοι έδειχναν να μην με ήθελαν εκεί.
Δεχόμουν κριτική ότι δεν ήμουν στην κορυφή, και όταν μπήκα στις μάχες της κορυφής κάποιοι αναρωτιόντουσαν τι έκανα εκεί μπροστά και σκέφτονταν ότι έπρεπε να αφήσω τον Σαρλ να κερδίζει τα πάντα. Ήταν εκνευριστικό, ειδικά από τον Τύπο. Ευτυχώς δεν δίνω και τόση σημασία σε ό,τι λέγεται”, συμπλήρωσε ο 27χρονος.
Και συνέχισε: “Ο Ματία Μπινότο, διευθυντής της Scuderia και η ομάδα αναγνωρίζουν ότι αυτή είναι μία από τις δυνάμεις μας. Αλλά είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχουν κάποιοι ακόλουθοι της Ferrari που δεν ήθελαν να υπάρχουν δύο οδηγοί. Ίσως όμως αυτή να είναι μια ερώτηση για κάποιους άλλους, διότι εγώ είμαι πεπεισμένος ότι το καλύτερο για την ομάδα είναι να έχει δύο οδηγούς που να αγωνίζονται όσο το δυνατόν πιο κοντά ο ένας στον άλλον”.
Σε ερώτηση, τέλος, αν η φετινή κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν που του εξασφάλισε τον φετινό τίτλο στην Ιαπωνία πριν από 5 μέρες οφείλεται στον Ολλανδό ή στη Red Bull Racing, ο Ισπανός δεν κρύφτηκε: “Είναι το αυτοκίνητο, είναι ο οδηγός, είναι η ομάδα, είναι η στρατηγική, είναι τα πιτ-στοπς. Έκαναν τόσους πολλούς αγώνες χωρίς κανένα λάθος – έκαναν τα πράγματα τέλεια. Κι επιπλέον, όταν υπάρχει ένα πρόβλημα με τον Μαξ, το λύνουν γρήγορα. Αυτή είναι η διαφορά και ο λόγος που κυριαρχούν”.