Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε πάνω στην ώρα και πήρε την Pole Position στο Zandvoort, με τους οπαδούς του να τον αποθεώνουν. Δεύτερος ο Σαρλ Λεκλέρ και τρίτος ο Κάρλος Σάινθ.
Πολλοί δεν το περίμεναν καθώς η εικόνα του στα ελεύθερα δοκιμαστικά δεν ήταν η καλύτερη. Ο Μαξ Φερστάπεν, ωστόσο, πήρε δύναμη από τις χιλιάδες οπαδούς του που βρέθηκαν στο Zandvoort και πήρε την Pole Position με έναν φανταστικό γύρο στο 1:10.342! Άφησε πίσω του το απόλυτο φαβορί, τον Σαρλ Λεκλέρ, για μόλις 21 χιλιοστά, ενώ κάτω από ένα δέκατο ήταν η διαφορά του και από τον τρίτο, Κάρλος Σάινθ!
ΕΚΤΟΣ Ο ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ ΚΑΙ Ο ΦΕΤΕΛ
Στο πρώτο κομμάτι των οδηγών, ο Μαξ Φερστάπεν έκανε τον ταχύτερο γύρο με διαφορά 14 χιλιοστών από τον δεύτερο Λιούις Χάμιλτον. Πολύ καλή επίδοση για τον Γιούκι Τσουνόντα, που τερμάτισε τρίτος. Οι διαφορές των οδηγών ήταν πολύ μικρές. Ως εκ τούτου, ο Μπότας που έμεινε ξανά εκτός Q2, στη 16η θέση, ήταν 6 δέκατα μακριά από τον χρόνο του Μαξ. 17ος τερμάτισε ο Μάγκνουσον, 18ος ο Ρικιάρντο με μία πολύ κακή επίδοση για τον οδηγό της McLaren, 19ος ο Φέτελ που στον καλό του γύρο είχε έξοδο, και τελευταίος ο Νικολά Λατίφι.
ΚΑΜΙΑ ALPINE ΣΤΟ Q3
Και στο Q2 ο Φερστάπεν πρωταγωνίστησε στα «ψηλά» αλλά η επίδοση του Σάινθ με 1:10.814 ήταν η καλύτερη. Στα 10 χιλιοστά ο Ράσελ, με τον Ολλανδό να ακολουθεί στο δέκατο. Ο Γκασλί προσπάθησε μέχρι το τέλος να «εκθρονίσει» τον ομόσταυλό του, Γιούκι Τσουνόντα, από τη 10η θέση, όμως έμεινε 11ος. Ο Οκόν με την πρώτη Alpine 12ος και ο Αλόνσο με τη δεύτερη, 13ος. Ο Ισπανός στον γρήγορο-τελευταίο γύρο του, παραπονέθηκε για μία Red Bull που βρέθηκε στον δρόμο του και του απέσπασε την προσοχή. Ζου και Άλμπον έκλεισαν την δεκαπεντάδα.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ…
Οι δύο Red Bull βγήκαν πρώτες με τον Φερστάπεν να κάνει 1:10.515. Στη συνέχεια ο Λεκλέρ ήταν αυτός που πήρε την πρωτιά, με τον Χάμιλτον να περνά τρίτος και τον Σάινθ τέταρτος. Όλοι οι οδηγοί, όμως, είχαν άλλη μία προσπάθεια. Αυτή ήταν που εκμεταλλεύτηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής που με έναν φανταστικό γύρο στο 1:10.342 πήρε την Pole Position. Ο Λεκλέρ προσπάθησε αλλά αν και βελτίωσε τον χρόνο του, έμεινε πίσω για 21 χιλιοστά.