Με τη Silicon Valley, το παγκοσμίως αναγνωρισμένο κέντρο καινοτομίας, παρομοίασε το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο συλλόγων, ο Γερμανός πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής της Μπάγερν, Φίλιπ Λαμ, σε άρθρο του, στον Guardian, όπου τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας μιας ευρωπαϊκής Super League. «Μια μεγαλύτερη και πιο διαφορετική μορφή μπορεί να βοηθήσει στον εμπλουτισμό του ποδοσφαίρου. Το ποδόσφαιρο είναι το πιο […]
Με τη Silicon Valley, το παγκοσμίως αναγνωρισμένο κέντρο καινοτομίας, παρομοίασε το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο συλλόγων, ο Γερμανός πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής της Μπάγερν, Φίλιπ Λαμ, σε άρθρο του, στον Guardian, όπου τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας μιας ευρωπαϊκής Super League.
«Μια μεγαλύτερη και πιο διαφορετική μορφή μπορεί να βοηθήσει στον εμπλουτισμό του ποδοσφαίρου. Το ποδόσφαιρο είναι το πιο δημοφιλές άθλημα σε 120 χώρες κόσμο, και δεν υπάρχει σχεδόν καμία ευρωπαϊκή χώρα, στην οποία δεν κατατάσσεται στην πρώτη θέση», έγραψε ο 37χρονος, γεννημένος στο Μόναχο, Φίλιπ Λαμ.
«Όταν πρόκειται για το ποδόσφαιρο, όλοι οι άλλοι μετριούνται έναντι της ηπείρου μας. Την τελευταία φορά που μία ομάδα που κατέκτησε τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλητή, δεν ήταν από την Ευρώπη, ήταν το 2002. Και το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο συλλόγων, είναι η Silicon Valley αυτού του αθλήματος. Τα εμπορικά σήματα δεν είναι Facebook, Amazon και Google, αλλά Ρεάλ, Γιουβέντους,Παρί ΣΖ, Αρσεναλ, Μπαρτσελόνα, Μπάγερν, Μάντσεστερ Σίτι και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Μέσω της ψηφιοποίησης και της παγκοσμιοποίησης, έχουν αναπτυχθεί κοινότητες σε όλο τον κόσμο. Οι φίλαθλοι της Μπάγερν μπορούν να βρεθούν τόσο εύκολα στη Σαγκάη όσο και στο Ομπερπφαφενχόφεν (σ.σ:περιοχή της Βαυαρίας, 20 χιλιόμετρα από το Μόναχο)», πρόσθεσε ο Φιλιπ Λαμ.