Με τη συμφωνία να έχει πλέον επικυρωθεί και από τις δύο πλευρές, ο πρόεδρος των «Μπλαουγκράνα» την χαρακτηρίζει ως την αυλαία μιας νέας εποχής για το Καμπ Νόου
Η Μπαρτσελόνα επικύρωσε τη συμφωνία χορηγίας του συλλόγου με τη μουσική υπηρεσία Spotify, με την αξία της συμφωνίας να ξεπερνά τα 280 εκατομμυρίων ευρώ (236 εκατομμύρια δολάρια). Βάση της οποίας η Μπαρτσελόνα θα δει το γήπεδό της να ονομάζεται Spotify Camp Nou και τηνεπωνυμία της φανέλας να αλλάζει τις επόμενες σεζόν, πράγμα που συμφωνήθηκε κατ’ αρχήν τον περασμένο μήνα.
Αλλά έπρεπε να επικυρωθεί από τους μετόχους της Μπαρτσελόνα, κάτι που πλέον έγινε, προς χαρά του προέδρου του συλλόγου Ζοάν Λαπόρτα ο οποίος είπε ότι η κίνηση ενίσχυσε τόσο τον δημοκρατικό έλεγχο όσο και το όραμα του συλλόγου για το μέλλον.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Λαπόρτα:
«Μέρες σαν τη σημερινή ενισχύουν τη μοναδικότητα και το μοντέλο λειτουργίας του συλλόγου μας», δήλωσε ο Λαπόρτα.
«Είναι προνόμιο ότι οι σύνεδροι μπορούν να ψηφίσουν και να αποφασίσουν. Είναι περήφανο να έχεις αυτό το
μοντέλο συλλόγου. Πρέπει να το διατηρήσουμε και όσο είμαι πρόεδρος θα είστε πάντα οι ιδιοκτήτες της Μπαρτσελόνα.
Η συμφωνία ξεπερνά κάθε συμφωνία που είχε η Μπάρτσα στην ιστορία της».
Τι προσφέρει η συμφωνία Spotify;
Εκτός από την παροχή μιας πολύ αναγκαίας οικονομικής σταθερότητας για τους Μπλαουγκράνα μετά από πολλά χρόνια χρηματικών δεινών, η συμφωνία με την Spotify θα κάνει τη μάρκα να συνεργάζεται σε κάτι περισσότερο από το Camp Nou. Θα γίνει ο κύριος χορηγός της φανέλας της Μπάρτσα αρχής γενομένης από την επόμενη σεζόν (2022-23) καθώς και χορηγός του προπονητικού τους εξοπλισμού και της γυναικείας ομάδας.
Για να μαθαίνετε πάντα πρώτοι την αθλητική επικαιρότητα, ακολουθήστε μας
στη σελίδα μας στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram, στο Youtube, στο TikTok