Μια από τις αρετές της φετινής Ferrari F1-75 είναι να θερμαίνει τα ελαστικά της ταχύτερα στον. Μόλις έναν γύρο των χρονομετρημένων δοκιμών κατάταξης μέχρι τους αγώνες της Formula 1. Έτσι αντλεί τη βέλτιστη στην πρόσφυσή της ταχύτερα από τη Red Bull RB18. Ειδικά στη μάχη για την pole position. Μια αρετή η οποία μετατρέπεται στον αγώνα σε μειονέκτημα, καθώς επιφέρει ταχύτερη φθορά της γόμας.
Αυτό έγινε εμφανές στο GP του Μαϊάμι την περασμένη Κυριακή. Όπου ο Σαρλ Λεκλέρ δεν μπόρεσε να πλησιάσει τον ρυθμό του Μαξ Φερστάπεν. Με τον πιλότο της Red Bull να φτάνει στη δεύτερη διαδοχική του νίκη μετά την Ίμολα. Νίκη με την οποία ο Ολλανδός παγκόμσιος πρωταθλητής μειώνοντας την βαθμολογική του διαφορά από τον Λεκλέρ στους 19 βαθμούς στο πρωτάθλημα των οδηγών.
Καθώς, λοιπόν, φαίνεται ότι -με διαφορετικούς τρόπους- η ταχύτητα της Ferrari F1-75 και της Red Bull RB18 είναι εντυπωσιακά παρεμφερής, ο Λεκλέρ μέσω των δηλώσεωμ του εστίασε στην απαραίτητη προσοχή που πρέπει να δώσει η Scuderia στην εξεύρεση λύσεων για τη διαχείριση των ελαστικών στις αγωνιστικές Κυριακές.
Τι είπε ο Μονεγάσκος πιλότος της Scuderia
«Πρέπει να αντιδράσουμε, ειδικά με τις μαλακές γόμες στον αγώνα», είπε ο 24χρονος. “Με τη μέση και τη μαλακή γόμα, εδώ και δύο αγώνες [η RBR] είναι λίγο πιο δυνατή από άποψη ταχύτητας και διαχείρισης των ελαστικών. Στις κατατακτήριες πάντα καταφέρνουμε να φέρουμε αυτά τα ελαστικά στο σωστό [θερμικό] παράθυρο λειτουργίας, και αυτό μας βοηθά, αλλά στις συστοιχίες γύρων πασχίζουμε λίγο περισσότερο σε σύγκριση με εκείνους».
Σχετικά με τη νέα μείωση της διαφορά του στην κορυφή του πρωταθλήματος, και την απειλή του Φερστάπεν, ο Μονεγάσκος συμπλήρωσε: «Βρισκόμαστε στην ίδια θέση από το ξεκίνημα της χρονιάς, που σημαίνει ότι προς το παρόν είμαστε εμείς οι καταδιωκόμενοι. Μου αρέσει αρκετά αυτή η θέση, για να είμαι ειλικρινής. Διότι σημαίνει πως κάνεις κάτι σωστά.
Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι στους τελευταίους δύο αγώνες η διαφορά μειώνεται. Όμως, δεν με απασχολεί και τόσο σε ποια θέση βρίσκομαι. Θέλω απλά να είμαι ο ταχύτερος στους αγώνες, και προς το παρόν φαίνεται ότι η Red Bull έχει το πάνω χέρι σε αυτούς».
Η τοποθέτηση Μπινότο
Ο διευθυντής της Scuderia Ματία Μπινότο επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι η ιταλική ομάδα θα φέρει στο επόμενο GP, της Βαρκελώνης, μια σειρά αναβαθμίσεων της F1-75. Όπως είπε, θα είναι σημαντικός ο αριθμός τους με την μεγαλύτερη αναβάθμιση του μονοθεσίου να έρχεται αργότερα φέτος. Καθώς προσπαθεί να ισορροπήσει την εξέλιξη του αυτοκινήτου με το όριο προϋπολογισμού (budget cap) των 140 εκατομμυρίων Ευρώ.
«Δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας [στο Μαϊάμι]. Καθώς παρότι η F1-75 ήταν ανταγωνιστική, οι αντίπαλοί μας ήταν κάποια δέκατα ταχύτεροί μας στο γύρο», δήλωσε ο Ιταλός.
«Αν σκεφτείτε πόσους βαθμούς συγκεντρώσαμε δεν πρέπει να είμαστε πολύ απογοητευμένοι. Δεδομένου και του ότι ηγούμαστε και στα δύο πρωταθλήματα, αλλά είναι ξεκάθαρο τώρα ότι πρέπει να αντιδράσουμε. Είμαστε προετοιμασμένοι να κάνουμε τη δουλειά και απομένουν ακόμα πολλοί αγώνες», κατέληξε.
Η ομάδα της Ferrari ελπίζει οι νέες αναβαθμίσεις που θα φέρει για το επόμενο Grand Prix στην Ισπανία και την Βαρκελώνη (20-22 Μαΐου) να βοηθήσουν τους οδηγούς της να φέρουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα στις πρώτες θέσεις. Προκειμένου να αναπληρώσει το χαμένο βαθμολογικό έδαφος από τους αγώνες σε Ίμολα (κυρίως) και Μαϊάμι.
Για να μαθαίνετε πάντα πρώτοι την αθλητική επικαιρότητα, ακολουθήστε μας
στη σελίδα μας στο Facebook. στο Twitter. στο Instagram. στο Youtube. στο TikTok.