Μία αθηναϊκή ταράτσα μετατρέπεται στο απόλυτα ανατρεπτικό σκηνικό, από ζούγκλα σε παραλία και μετά σε υπαίθριο μπαρ, για να φιλοξενήσει τη νέα θερινή καμπάνια των Prince Oliver.
Tα Prince Oliver ανακαλύπτουν ξανά τον urban χαρακτήρα τους, μέσα από τη νέα BreaktheRules καμπάνιά τους για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2021. Η νέα συλλογή επεκτείνει την προϊοντική γκάμα του brand, με νέες κατηγορίες σε ένδυση, υπόδηση και αξεσουάρ.
Χώρος του editorial μια βιομηχανική ταράτσα της Αθήνας, που μεταμορφώνεται στην πιο fashionterrace της πόλης. Άλλοτε ως ζούγκλα, άλλοτε ως παραλία, αλλά και σαν πισίνα, και ως rooftopbar, το αυθεντικό ιταλικό στυλ ατενίζει από ψηλά την πόλη και κατακτά την ελευθερία σπάζοντας τους συμβατικούς κανόνες.
Στη νέα συλλογή ξεχωρίζουν τα φλοράλ κοντομάνικα πουκάμισα από 100% βισκόζη, οι αποκλειστικοί χρωματισμοί σε polo μπλουζάκια και chinos παντελόνια, τα υπέροχα λινά πουκάμισα, η νέα πολυτελής συλλογή ανδρικών και γυναικείων ρολογιών, οι επιθετικές προτάσεις στο athleisure και το μοντέρνο streetstyle, τα ανδρικά και τα γυναικεία sportεσώρουχα και οι limitededition προτάσεις. Επιπλέον, η καινούρια κολεξιόν φέρνει μαζί της υπέροχα wedding κοστούμια από finest wool, γυναικεία business σακάκια, pencil φορέματα, τσάντες και denim από απαλές υφές.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί για τρίτη διαδοχική φορά ο Αριστοτέλης Μπολοβίνος, γνωστός και στο εξωτερικό από τις δουλειές του με brands όπως η Hublot, και η Εύη Ιωαννίδου, γνωστή και από τη συμμετοχή της στο GNTM, με φωτογράφο τον Χρήστο Τριανταφύλλου και creative director της καμπάνιας τον Χαράλαμπο Νικόπουλο, που έχουν δημιουργήσει ένα concept ήπιας, ψύχραιμης αλλά και αιτιολογημένης ανατροπής.
Το «Break the Rules» για τα Prince Oliver είναι μια προτροπή για μια διαφορετική σχέση του ατόμου με τη Μόδα και το Στυλ, αλλά και με μια νέα, απόλυτα προσιτή τιμολογιακή προσέγγιση με valueformoney τιμές και δυνατές προσφορές όλες τις εποχές του χρόνου.
Η καμπάνια υποστηρίζεται από σποτ 28’’ που προβάλλεται αυτήν την περίοδο στην tv και στα social media, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες ενέργειες δημοσιότητας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, αλλά και outdoor στις στάσεις της Αττικής.