Μιχάλης Τριανταφυλλίδης: Ο υποψήφιος πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πετοσφαίρισης μίλησε στον Over FM για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν για να γίνει και πάλι μεγάλο το ελληνικό βόλεϊ.
Ο υποψήφιος πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πετοσφαίρισης, Μιχάλης Τριανταφυλλίδης, μίλησε στην εκπομπή Overage του Over FM με τους Γιώργο Χελάκη και Γιώργο Κογκαλίδη για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν για να γίνει και πάλι μεγάλο το ελληνικό βόλεϊ.
Σε μια δύσκολη περίοδο, αναμένεται να γίνει μια πολύ σπουδαία προσπάθεια για το άθλημα…
«Ήρθε η εποχή η δικιά μας φουρνιά, των αθλητών, στην κατάλληλη ηλικία γιατί έχουμε ωριμάσει αρκετά, να ανακατευτούμε πλέον με το άθλημα που αγαπάμε. Όσο κι αν είναι δύσκολη αυτή η εποχή, είναι κατάλληλη. Πρέπει να γίνουν σημαντικές αλλαγές, ειδικά στο βόλεϊ. Δεν έχει μεγάλη επικοινωνιακή προβολή, δε φέρνουμε επιτυχίες, η ανάπτυξη δεν προχωράει και σε μια τέτοια εποχή δεν υπάρχει εύκολα φως στο τούνελ.
Το ελληνικό βόλεϊ υστερεί σε έναν πολύ συγκεκριμένο τομέα…
«Εμένα με νοιάζει η ανάπτυξη του αθλήματος. Εκεί χωλαίνουμε. Έχω την εντύπωση ότι το beach volley σε επίπεδο εθνών και αθλουμένων πάει πολύ καλά. Χιλιάδες αθλητές. Έχει αυτό το μικρό μυστικό. Γιατί φτιάχτηκαν από κάποιους επιχειρηματίες που έχουν το “know how”, ωραία, μικρά συμπαθητικά προπονητήρια. Αν ένας απλός ιδιώτης με μια ελαφριά οικονομική κατάσταση μπορεί να δημιουργήσει χωρίς να δανειστεί ούτε ένα ευρώ, και να έχει κάνει ένα προπονητήριο που στεγάζει το λιγότερο 400 άτομα, γιατί να μην μπορεί μια ομοσπονδία με τόση δύναμη, με όλες τις διασυνδέσεις να αποκτήσεις ιδιόκτητα προπονητήρια; Πλέον ο αθλητικός νόμος μπορεί να βοηθήσει να βγουν γρήγορα οι άδειες. Να στεγάσουν χιλιάδες άτομα, να φέρουμε τον κόσμο στο βόλεϊ. Έχουμε μόνο 1.300 αντρικά δελτία, ο χειρότερος αριθμός στην ιστορία του βόλεϊ».
Υπάρχουν μεγάλα ονόματα στο χώρο του βόλεϊ που πρέπει να αξιοποιηθούν…
«Αυτή τη στιγμή δε γίνεται να γνωρίζουν τον Καζάζη και τον Μουστακίδη και τα νέα παιδιά όπως ο Κοκκινάκης, ο Πελεκούδας να μην τα ξέρει ο κόσμος. Και τα κορίτσια αντίστοιχα. Μας λείπει ένα δυνατό επικοινωνιακό τμήμα μάρκετινγκ, όπου ο σύγχρονος αθλητισμός το θέλει. Να κάνουμε το βόλεϊ προϊόν, να το έχουμε στην τηλεόραση. Ειδικά το γυναικείο είναι από τα κορυφαία αθλήματα στον κόσμο. Έχουμε αθλητές που είναι θρύλοι. Θα είμαστε όλοι μαζί ένα, να χτυπήσουμε πόρτες, να βγάλουμε μπροστά το βόλεϊ. Λείπει το όραμα και η έμπνευση. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτούς τους ανθρώπους, να εμπνεύσουμε τον νέο κόσμο».