Με μια φευγαλέα ματιά το Mitsubishi Eclipse Cross που εμφανίζεται στις φωτογραφίες δε μοιάζει διαφορετικό. Αν όμως παρατηρήσετε λίγο καλύτερα θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για το ανανεωμένο Eclipse Cross.
Σαφέστατα οι αλλαγές στην εξωτερική του εικόνα έχουν γίνει με το «γάντι». Στο μπροστινό τμήμα υιοθετείται μια εξελιγμένη έκδοση της γνωστής σχεδιαστικής φιλοσοφίας “Dynamic Shield”, με νέο προφυλακτήρα και επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα δυο επιπέδων.
Συνεχίζουμε με το πίσω τμήμα, όπου έχει τροποποιηθεί το παρμπρίζ για καλύτερη ορατότητα και η πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ τα φωτιστικά σώματα δεν επικοινωνούν πλέον μεταξύ τους με μια λεπτή λωρίδα, αλλά επεκτείνονται προς τα πάνω και προς τα μέσα.
Επόμενη στάση στο εσωτερικό του ανανεωμένου Eclipse Cross όπου κυριαρχεί το μαύρο χρώμα στο ταμπλό, ενώ τη μουντάδα σπάνε τα ασημί διακοσμητικά ένθετα. Τα καθίσματα, όπως και τα πάνελ των θυρών είναι ντυμένα με γκρι δέρμα. Το στάνταρ σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών περιγράφεται πιο εύκολο στη χρήση του και στην προβολή των πληροφοριών.
Για καλύτερη εργονομία η οθόνη μετακινήθηκε πιο κοντά στον οδηγό και στον συνοδηγό, ενώ πλέον ενσωματώνει κουμπιά για την αυξομείωση της έντασης και δυο στρογγυλά περιστροφικά χειριστήρια. Η επιφάνεια αφής (touchpad) στη βάση της κεντρικής κονσόλας, αφαιρέθηκε, ώστε να αυξηθεί ο αποθηκευτικός χώρος.
Για πρώτη φορά το Eclipse Cross θα προσφέρεται με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο προέρχεται από το Outlander PHEV. Απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, επομένως επιτυγχάνεται τετρακίνηση, μια μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας, έναν κινητήρα MIVEC 2.4 λίτρων και ένα πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων μιας σχέσης.
Στη γκάμα του ανανεωμένου Eclipse Cross υπάρχει επίσης ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος αλουμινένιος, άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρας 1.5 MIVEC, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων CVT. Τέλος, σύμφωνα με τη Mitsubishi, αλλαγές έχουν γίνει στην ανάρτηση.
Πηγή: motori.gr