Το τοπίο φαίνεται να δυσχεραίνει για το Netflix, το οποίο ψάχνει εναλλακτικούς τρόπους για την διατήρηση των κεκτημένων. Ένας από αυτούς, τον οποίο ίσως δούμε σύντομα, είναι η τοποθέτηση διαφημίσεων στην πλατφόρμα.
Πρόσφατα έσκασε η είδηση πως το Netflix σημείωσε αρνητικό ρεκόρ δεκαετίας, χάνοντας πάνω από 200.000 χρήστες μέσα σε ένα τρίμηνο. Η μετοχή της εταιρείας σημειώνει τρελή πτώση αφού μόνο χθες έχασε 26%. Μάλιστα το κοινωνικοπολιτικό σκηνικό προμηνύει ακόμα πιο δυσοίωνο μέλλον.
Όλα αυτά έβαλαν σε σκέψεις τον κολοσσό του streaming, με μια από αυτές να περιλαμβάνει τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα του Netflix. Μάλιστα το σενάριο αυτό ίσως το δούμε να υλοποιείται πολύ πιο άμεσα, απ’ τις αρχικές σκέψεις.
Η λογική του Netflix είναι η εξής: θα μειώσουμε το κόστος των συνδρομών, θα επιτρέψουμε την κοινή χρήση κωδικών αλλά ως αποτέλεσμα των δύο πρώτων στην πλατφόρμα πλέον θα υπάρχουν και διαφημίσεις. Σε αυτό το μήκος κύματος κυμάνθηκαν και όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος του Netfix, Ριντ Χάστινγκς. Όλα συγκλίνουν στο ότι ένα διαφορετικό Netflix μας περιμένει το προσεχές διάστημα!
Πηγή: youfly.com