Ο εννέα φορές νικητής στο Μόντε Κάρλο, Σεμπαστιάν Οζιέ, κατάφερε χθες, στο τελείωμα της 3ης ημέρας του πρώτου ράλι της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο, να ξεπεράσει τον Λεμπ και να αποκτήσει μια διαφορά 21,1 δευτ. Ο Γάλλος, έκανε μια επιλογή ελαστικών που φάνηκε ότι απέδωσε, Εβαλε δύο μαλακά ελαστικά και δύο χιονιού, αμφότερα Pirelli στο Yaris, έναντι του Λεμπ που χρησιμοποίησε μόνο μαλακά ελαστικά, στο Ford Puma, με αποτέλεσμα ο συνδυασμός αυτός να λειτουργήσει καλύτερα.
«Σχεδίαζα να πάω με τα λάστιχα για το χιόνι γιατί αυτή ήταν η πιο ασφαλής επιλογή, αλλά είδα ότι ο Σεμπ πήγαινε για slicks, οπότε τα άλλαξα την τελευταία στιγμή πριν την έναρξη», εξήγησε ο Οζιέ.
«Τώρα η διαφορά είναι λίγο μεγάλη», παραδέχτηκε ο Λεμπ. «Προσπαθήσαμε αλλά ο Οζιέ άλλαξε λάστιχα την τελευταία στιγμή. Ήταν πολύ δύσκολο με τα slicks και πολύ εύκολο να κάνεις λάθος, αλλά είμαστε εδώ».
Σήμερα, με τέσσερις ειδικές διαδρομές στο φινάλε του αγώνα και 67,26 χλμ. συνολικά, ο Λεμπ έκανε το καλύτερο πέρασμα στην πρώτη ειδική, όμως μείωσε τη διαφορά στα 20 δευτ.
Αξίζει να σημειώσω ότι θα έχουμε και το Wolf Power Stage, με έξτρα πόντους για τους πέντε ταχύτερους οδηγούς, πριν τον τερματισμό στο Casino Square του Μονακό.
Ο Ιρλανδός οδηγός της Ford, ο Μπριν, με ένα ακόμα Puma βρίσκεται τρίτος, σχετικά άνετα, μολονότι χθες ο Ροβάνπερα με το Yaris πίεσε πολύ να μειώσει το χάσμα, νιώθοντας καλύτερα με την ισορροπία του αυτοκινήτου.
Ο Γκρίνσμιθ, παραμένει πέμπτος, αλλά με σκασμένο λάστιχο και πρόβλημα στον κινητήρα του Puma, απέχει τεσσεράμιση λεπτά από τον Μπριν, καθώς δέχθηκε ποινή τριών λεπτών επειδή αντικατέστησε μπουζί.
Ο Νεβίλ πάλεψε με το σπασμένο μπροστινό αμορτισέρ στο Hyundai i20 N του, το οποίο τρύπησε το καπό σε ένα σημείο και βρίσκεται στην 6η θέση, με τον Μίκελσεν να οδηγεί ένα Skoda Fabia WRC2 στην 7η θέση.
Δείτε ωραία στιγμιότυπα από τη χθεσινή μέρα, με τα Ford Puma.