Πτωτικές τάσεις και χαμηλά νούμερα τηλεθέασης για την Ιωάννα Μαλέσκου την πρώτη εβδομάδα του «Love It».
Με πτωτικές τάσειςς έκλεισε η εβδομάδα στους πίνακες τηλεθέασης για την εκπομπή Love it και την Ιωάννα Μαλέσκου. H εκπομπή που την πρώτη εβδομάδα προβολής της ουσιαστικά έπαιζε μόνη της χωρίς ουσιαστικό ανταγωνισμό δεν κατάφερε να κρατήσει τα νούμερα της πρεμιέρας που κυμάνθηκαν σε μέσο όρο στο νεανικό κοινό, 21,7% ποσοστό τηλεθέασης.
Ήδη από τη δεύτερη μέρα παρουσίασε σημαντική πτώση, έτσι την τελευταία μέρα της εβδομάδας στο δυναμικό κοινό σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 13,5 %. Στο κανάλι του Φαλήρου πάντως η γκρίνια για τα νούμερα της κατά τα άλλα ανανεωμένης εκπομπής ξεκίνησε από την τρίτη κιόλας μέρα.
Οι ιθύνοντες του σταθμού σύμφωνα με τις πληροφορίες μας έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου ειδικά στην παρουσιάστρια, αφού σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας την Τετάρτη στο κανάλι έγινε σύσκεψη παρουσία υψηλόβαθμων στελεχών με την παρουσία της Ιωάννας Μαλέσκου, όπου έγιναν παρατηρήσεις για την παρουσίαση του backstage υλικού που αποκλειστικά προβάλλεται στην εκπομπή της από το Βig Βrother.
Η κακή πορεία στους πίνακες τηλεθέασης και του πολυαναμενόμενου ριάλιτι φαίνεται πως προβληματίζει τους υπεύθυνους του σταθμού αφού φοβούνται πως όταν βγει ο ανταγωνισμός τα πράγματα θα δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο.
Αν μάλιστα το ριάλιτι δεν ανέβει πιστεύουν πως θα αποτελεί βαρίδι και για την εκπομπή της Ιωάννας Μαλέσκου που θα πρέπει να στηρίζει ένα προϊόν του σταθμού που το κοινό δείχνει να μην επιλέγει να δει. Στο δεύτερο live του Big Brother, όπου guest εμφάνιση έκανε και η ίδια η Ιωάννα Μαλέσκου, τα ποσοστά στους πίνακες τηλεθέασης ήρθαν σαν επιβεβαίωση των παραπάνω.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις,το βράδυ της Παρασκευής 3 Σεπτεμβρίου, το Big Brother έφτασε σε ποσοστό 13,3% στο δυναμικό κοινό και 13% στο σύνολο του κοινού με το νέο σίριαλ του Ανδρέα Γεωργίου στο MEGA, «Η γη της ελιάς» να σημειώνει ποσοστό 20,3% στο δυναμικό κοινό και 23,8% στο γενικό σύνολο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το live ξεκίνησε με μονοψήφιο νούμερο (8,8%) στο δυναμικό κοινό και στο peak του κατάφερε να πιάσει 18% αφού είχε τελειώσει το επεισόδιο της νέας σειράς του Mega.