Το κλαμπ με τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις στα κοινωνικά μέσα αναδείχθηκε η ομάδα του Πειραιά.
Ο Ολυμπιακός κατέκτησε κι άλλο… τίτλο, αυτή τη φορά εκτός γηπέδων! Συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκοι» αναδείχθηκαν ως το κλαμπ με τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις, από τις ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος, στα social media για τον μήνα του Οκτωβρίου, έχοντας 5,18 εκ.
Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η ΑΕΚ με 2,62 εκ., ενώ τρίτος είναι ο ΠΑΟΚ με 2,58 εκ.
?⚽ @olympiacosfc greek football club with the highest social media engagement during october of 2020! ???1⃣