Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο που στην ουσία οριστικοποιεί πως και ποιοι θα μπορούν να οδηγούν μοτοσικλέτα με το δίπλωμα οδήγησης.
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο που στην ουσία οριστικοποιεί πως και ποιοι θα μπορούν να οδηγούν μοτοσικλέτα με το δίπλωμα οδήγησης.
Σε κάθε περίπτωση ξεκαθαρίζεται ότι θα οδηγούμε μοτοσικλέτα με δίπλωμα αυτοκινήτου ενώ προβλέπονται πολύ τσουχτερά πρόστιμα για όσους προσκομίσουν ψευδή πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις.
Κατατέθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το νομοσχέδιο με τίτλο: «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» το οποίο ορίζει τους κανόνες και τις προϋποθέσεις για την κίνηση των ελαφρών προσωπικών ηλεκτρικών οχημάτων.
Ειδικότερα με αυτό ξεκαθαρίζονται τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών ποδηλάτων από εκείνα των ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων. Επίσης, προβλέπονται πολύ υψηλά πρόστιμα έως και 10.000 ευρώ για όσους προσκομίσουν ψευδή πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις για τα οχήματα που έχουν εισάγει ή πουλήσει στην ελληνική αγορά.
Πέραν των παραπάνω στο νομοσχέδιο υπάρχει και η ισοδυναμία μεταξύ του διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου με εκείνο του μοτοποδηλάτου ενώ ξεκαθαρίζεται πως ένας κάτοχος άδειας οδήγησης ΙΧ μπορεί να αποκτήσει νόμιμο δίπλωμα οδήγησης για δίκυκλο έως 125 κ.εκ.
Ειδικότερα όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στις ισοδυναμίες μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης περιλαμβάνονται:
– Η κατηγορία Β, (Αυτοκίνητα) ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας ΑΜ υπό τις εξής προϋποθέσεις:
κατοχής της κατηγορίας Β πάνω από έξι (6) έτη, και
συμπλήρωσης της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών.
– Η κατηγορία Β (Αυτοκίνητα) με τον εθνικό κωδικό αριθμό «121», ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1 (Μοτοσικλέτες μέγιστου κυβισμού 125 cm3), μόνο εντός της ελληνικής επικράτειας, υπό τις εξής προϋποθέσεις:
κατοχής της κατηγορίας Β πάνω από έξι (6) έτη,
συμπλήρωσης της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών,
Τέλος με το νομοσχέδιο για την Μικροκινητικότητα προβλέπεται η αυτοδίκαιη άρση παρακράτησης κυριότητας στα οχήματα ώστε να σταματήσουν να ταλαιπωρούνται δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων που τα έχουν αποκτήσει μέσω τραπεζικού δανεισμού ή γραμμάτιων αλλά η εμπορία οχημάτων που τα έχουν προμηθευτεί έχει κλείσει με αποτέλεσμα να μην μπορούν να προβούν σε άρση παρακράτησης της κυριότητας του οχήματός τους.