Ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2022 και μάλιστα στην υβριδική εποχή του σπορ, άνοιξε χθες το βράδυ (Πέμπτη), με δύο ειδικές διαδρομές, που ακολούθησαν την παραδοσιακή πανηγυρική εκκίνηση μπροστά από το Καζίνο της πόλης, με όλα τα πληρώματα παραταγμένα για την καθιερωμένη φωτογραφία, πριν ανέβουν στη ράμπα. Ο Σεμπαστιάν Οζιέ, οκτώ […]
Ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2022 και μάλιστα στην υβριδική εποχή του σπορ, άνοιξε χθες το βράδυ (Πέμπτη), με δύο ειδικές διαδρομές, που ακολούθησαν την παραδοσιακή πανηγυρική εκκίνηση μπροστά από το Καζίνο της πόλης, με όλα τα πληρώματα παραταγμένα για την καθιερωμένη φωτογραφία, πριν ανέβουν στη ράμπα.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ, οκτώ φορές νικητής στις Γαλλικές Άλπεις, σε αυτό το ράλι, κέρδισε και τις δύο ειδικές διαδρομές, που όπως θα δείτε και από το βίντεο, είχαν πολύ κόσμο και μάλιστα ένθερμο, με βεγγαλικά και καπνογόνα να δημιουργούν φοβερή ατμόσφαιρα. Οδηγώντας θαυμάσια στις παγωμένες, ασφάλτινες διαδρομές το Toyota GR Yaris, κατάφερε να προηγείται του συμπατριώτη του Σεμπαστιάν Λεμπ, με διαφορά 6,7 δευτερολέπτων.
Ο επτά φορές νικητής του Μόντε Κάρλο και εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Λεμπ, ήταν και στις δύο ειδικές διαδρομές δεύτερος με το Puma της M-Sport Ford, αποδεικνύοντας ότι παρά τα χρόνια του (47 ετών), μπορεί και παραμένει ανταγωνιστικός.
Οι διαδρομές ήταν πάντα δύσκολες, με οδήγηση τη νύχτα, με τον παγετό, με στροφές στο σκοτάδι, συμπεριλαμβανομένης της διάσχισης της εμβληματικής Col de Turini, και με το γεγονός ότι οι οδηγοί δεν έχουν μάθει ακόμα τον συνδυασμό ηλεκτρικής ισχύος και ισχύος κινητήρα εσωτερικής καύσης στον ανταγωνισμό, να δημιουργούν εξ αρχής ζήτημα.
«Δεν ήταν τόσο ωραία στην πρώτη ειδική, υπήρχε πολλή υγρασία και παγετός κατά τόπους», εξήγησε ο Οζιέ. «Ήταν λίγο καλύτερα στη δεύτερη ειδική. Απλώς δοκιμάζουμε μικρά πράγματα στο αυτοκίνητο και είμαστε χαρούμενοι που τα καταφέρνουμε».
Τρίτος ο Ελφιν Εβανς, με ένα ακόμα Yaris, στα 11,2 δευτ. μακριά από τον Οζιέ, και ακολουθεί ο Φορμό, με Puma στα 17,9 δευτ., ενώ μόλις 4 δευτ. πίσω του είναι ο ομόσταβλός του στη Ford, Γκρίνσμιθ. Η Hyundai με τον Νεβίλ περιορίστηκε στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, 28,5 δευτ. μακριά από την κορυφή, 7ος ήταν ο Μπριν με Puma, 8ος ο Τάνακ με Hyundai που αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα και το υδραυλικό σύστημα, 9ος ο Κατσούτα με Yaris και τη δεκάδα έκλεισε ο Σόλμπεργκ με Hyundai.
Σήμερα Παρασκευή, ο αγώνας θα εξελιχθεί βορειότερα για δύο λουπ τριών ειδικών διαδρομών στο Εθνικό Πάρκο Mercantour, με συνολικά 97,86 χλμ. Οι οδηγοί δεν θα έχουν σέρβις, ενδιάμεσα και θα πρέπει να αρκεστούν στην αλλαγή ελαστικού μόνο στο Puget-Théniers μεταξύ των δύο λουπ.