Από την ανατολή του 2021, ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC Σεμπαστιάν Οζιέ, είχε ξεκαθαρίσει πως η φετινή χρονιά θα είναι και η τελευταία του στον θεσμό. Συγκεκριμένα θα είναι η τελευταία πλήρης χρονιά για τον Γάλλο οδηγό της Toyota, καθώς θα δοκιμάσει την τύχη του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).
Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής θα τρέξει σε επιλεγμένους αγώνες του WRC. Επιπλέον, στις 7 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει δοκιμές στο Μπαχρείν με το Toyota GR010 Hybrid. Η απόδοση του σε αυτές θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό το τι θα κάνει την χρονιά που έρχεται.
Τι ανέφερε ο Σεμπαστιάν Οζιέ
«Θέλω να δω με αυτές τις πρώτες δοκιμές πόση δουλειά θα χρειαστώ για να κάνω ίσως ένα πρόγραμμα σε αυτό το θεσμό, να δω πώς μπορεί να είναι το 2022 στο WEC για μένα, και έπειτα ίσως να μπορώ να βγάλω ένα ξεκάθαρο πλάνο για το WRC
Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακόμα κανένα σπουδαίο πρόγραμμα για το WRC του χρόνου, οπότε πρέπει στο τέλος της ημέρας να αποφασίσω κι για αυτό
Καταλαβαίνω απόλυτα ότι θα χρειαστεί χρόνος στο WEC. Δεν περιμένω να μπω στο αυτοκίνητο και να είμαι ο ταχύτερος, πρέπει να είναι κανείς ρεαλιστής. Σίγουρα, είναι κάτι διαφορετικό από ό,τι έχω κάνει μέχρι τώρα. Οπότε οι πρώτες δοκιμές θα μας δώσουν μια ιδέα για το πώς είναι τα πράγματα. Έπειτα θα συζητήσουμε με την ομάδα ποιο είναι το καλύτερο πλάνο για όλους μας, για την ομάδα».
Το σενάριο που συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες, είναι ο Οζιέ να τρέξει σε δύο η τρεις αγώνες στο WRC το 2022. Αρχής γενομένης από το Μόντε Κάρλο. Την θέση του στους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς θα πάρει ο Εσάπεκα Λάπι με ένα ιδιωτικό Toyota Yaris, υποστηριζόμενο από την Toyota Gazoo Racing. Προυπόθεση είναι να κάνει μια καλή εμφάνιση στο ράλι Φινλανδίας (01-03/10).
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε ο διευθυντής της Toyota και πρώην οδηγός στο WRC, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Ανέφερε πως δεν υπάρχει ανάγκη ο Οζιέ να συμμετάσχει στις δοκιμές εξέλιξης του Yaris R1. Το πιο πιθανό είναι να κάνει κάποιες δοκιμές στην άσφαλτο, ενόψει του ράλι Μόντε-Κάρλο.