Είναι αποδεδειγμένο ότι το αυτοκίνητο θεωρείται από πολλούς ως σύμβολο κοινωνικής, επαγγελματικής και οικονομικής καταξίωσης.
Η έρευνα που έγινε σχετικά με το τι αυτοκίνητο οδηγούν οι άνδρες που είναι επιρρεπείς στην απιστία αφορούσε 800.000 μέλη της ιστοσελίδας Illicit Encounters και έδειξε ότι το 22,21% εξ αυτών οδηγεί Audi.
Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι και στις επόμενες θέσεις συναντάμε premium μάρκες από τη Γερμανία: ακολουθούν η BMW με 13,79% (ήταν πρώτη την προηγούμενη χρονιά), η Mercedes με 8,73% και η Volkswagen με 5,74%.
«Τα αυτοκίνητα φανερώνουν πολλά για τους ιδιοκτήτες τους. Άτομα πετυχημένα επαγγελματικά και με κίνητρο δεν συμβιβάζονται με ό,τι κρίνουν μη ικανοποιητικό, είτε αυτό είναι το όχημά τους είτε η σχέση τους», σχολίασε εκπρόσωπος της ιστοσελίδας.
Αν αναρωτιέστε σε ποιες μάρκες αντιστοιχούν τα μικρότερα ποσοστά, στις δύο τελευταίες θέσεις συναντάμε την Peugeot (0,38%) και τη Renault (0,51%). Αν λοιπόν ο ή η σύζυγός σας οδηγεί κάποιο γαλλικό μοντέλο, μάλλον μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι τα βράδια.
Την τελευταία πεντάδα συμπληρώνουν η Land Rover (0,53%), η Skoda (1,05%) και η Hyundai (1,55%). Η έρευνα έδειξε επίσης ότι τα περισσότερα μέλη – σε ποσοστό 72% – του Illicit Encounters προτίθενται να αλλάξουν μοντέλο ή ακόμη μάρκα αυτοκινήτου μέσα σε τρία χρόνια.