Τα πληρώματα και οι επικεφαλείς των εργοστασιακών ομάδων μίλησαν ενόψει Ράλι Ακρόπολις το οποίο ξεκινά την Πέμπτη (9/9).
Η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε πολλές πτυχές στην ζωή μας. Μια από αυτές είναι η επικοινωνία με οδηγούς και ομάδες η οποία γίνεται δύσκολα.
Μερικές ώρες πριν τα αυτοκίνητα ανέβουν στην ράμπα της εκκίνησης κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, οι οδηγοί και οι επικεφαλής των εργοστασιακών ομάδων, έδωσαν και δίνουν το στίγμα τους στο Ράλι Ακρόπολις.
Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, αγωνιστικός διευθυντής Toyota Gazoo Racing WRT
«Είναι υπέροχο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Την τελευταία φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις βρισκόταν στο ημερολόγιο (2013), ήμουν ο νικητής και πρόκειται για αγώνα που μου αρέσει πολύ. Πρέπει πραγματικά να σκεφτείς την οδήγησή σου, γιατί η επιφάνεια σε ορισμένα σημεία είναι τραχιά και υπάρχει μεγάλη φθορά ελαστικών.
Μερικές από τις ειδικές διαδρομές κοντά στη Λαμία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για 16 χρόνια, οπότε θα είναι εντελώς νέες για όλους τους οδηγούς. Γνωρίζουμε πως οι διοργανωτές έχουν δουλέψει αρκετά στους δρόμους και η κατάσταση των διαδρομών φαίνεται πολύ καλύτερη από ό,τι στο παρελθόν. Όμως, υπάρχει πολύ μαλακό χώμα στην επιφάνεια, οπότε το να ανοίγεις το δρόμο θα είναι μια πρόκληση».
«Καλωσορίζουμε την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του WRC και ανυπομονούμε για την πρώτη συμμετοχή σε αυτόν τον ιδιαίτερο αγώνα. Θα είναι μια σκληρή πρόκληση για ομάδες και πληρώματα, όμως έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα και είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις ειδικές διαδρομές
Είμαι υπερήφανος για τον τρόπο που προσεγγίσαμε τους πρόσφατους αγώνες. Καταφέραμε να αποδώσουμε σε υψηλό επίπεδο και να πετύχουμε αποτελέσματα που είναι πιο αντιπροσωπευτικά της δυναμικής μας. Πρέπει να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο και σκοπεύουμε να κερδίσουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε στην Ελλάδα».
Ρίτσαρντ Μίλενερ, αγωνιστικός διευθυντής M-Sport Ford
«Aκόμη ένα νέο ράλι για τους Γκας (Γκρίνσμιθ) και Αντριέν (Φουρμό). Περιμένουμε πιο γρήγορες διαδρομές και πιο μαλακές συνθήκες σε σύγκριση με ό,τι είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν. Ξεκινάμε τον αγώνα με το συνηθισμένο πλάνο μας. O Γκας στοχεύει στην πρώτη πεντάδα και αυτό είναι ρεαλιστικό.
Ο Αντριέν θα εστιάσει πρώτα να επιστρέψει σε γρήγορο ρυθμό, μετά από την έξοδό του στο Ypres, προτού στοχεύσει σε έναν καλό τερματισμό. Ως ομάδα, έχουμε απολαύσει πολλές επιτυχίες στο Ακρόπολις και ανυπομονούμε για τη συμμετοχή μας σε έναν πολύ σημαντικό αγώνα για το WRC».
Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota Yaris WRC)
«Είναι ωραίο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας από τους αγώνες που έγραψαν την ιστορία του WRC και μας έχει λείψει τα τελευταία χρόνια.
Σίγουρα πρόκειται για μια χώρα που αγαπώ και ανυπομονώ να επιστρέψω. Ξέρω ότι θα είναι ένα ράλι όπου το να είσαι πρώτος στο δρόμο θα είναι απαιτητικό, όμως είναι καλό που βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση στο πρωτάθλημα, και θα κάνουμε τα πάντα ώστε να διατηρήσουμε αυτήν τη διαφορά. Αυτός θα είναι ο στόχος μας».
Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris WRC)
«Έχω αγωνιστεί στο Ακρόπολις μια φορά στο παρελθόν, το 2012, όμως ήταν με δικίνητο αυτοκίνητο. Προφανώς θα είναι μια πολύ διαφορετική εμπειρία τώρα.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα νέο ράλι για εμένα, αν και ο Σκοτ (Μάρτιν) διαθέτει περισσότερη εμπειρία. Ο αγώνας περιλαμβάνει πολλές ειδικές διαδρομές που θα χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά, κάτι ασυνήθιστο και σημαίνει πως θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε πολύ καθάρισμα του δρόμου».
Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 Coupe WRC)
«Θα είναι ένας σκληρός αγώνας. Όταν συμμετείχα το 2012 και 2013, ήταν ένα από τα πιο σκληρά ράλι – μαζί με την Αργεντινή τότε. Πάντοτε μου άρεσε.
Κάναμε δοκιμές στην Ελλάδα για να προετοιμαστούμε για το ράλι Τουρκίας, οπότε έχουμε γνώση της επιφάνειας. Η στρατηγική θα είναι πολύ σημαντική, αλλά αυτό μας αρέσει. Έχουμε υψηλές προσδοκίες για ακόμη ένα καλό αποτέλεσμα και ανυπομονούμε».
Κάλε Ροβάνπερα (Toyota Yaris WRC)
«Είναι ωραίο να συμμετέχεις σε ακόμη έναν κλασικό αγώνα του WRC. Γνωρίζω ότι στο παρελθόν το Ακρόπολις ήταν πάντα ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Φέτος, φαίνεται πώς οι δρόμοι βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση και νομίζω ότι θα είναι ένας αρκετά ενδιαφέρων αγώνας.
Καθώς πολλές ειδικές διαδρομές πραγματοποιούνται μόνο μια φορά, θα είναι πραγματικά σημαντικό να έχουμε καλό στήσιμο για τις συνθήκες του πρώτου περάσματος, όταν θα είναι λίγο πιο γλιστερά, οπότε αυτός ήταν ο βασικός μας στόχος στις δοκιμές πριν από τον αγώνα».
Ότ Τάνακ (Hyundai i20 Coupe WRC)
«Το διάστημα από τον τελευταίο αγώνα WRC στην Ελλάδα, πριν από 8 χρόνια, είναι μεγάλο. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας αγώνας με μεγάλη ιστορία και παράδοση. Είναι ένας αγώνας που ανήκει στο WRC και είναι καλό που επέστρεψε. Η τελευταία φορά που αγωνίστηκα εδώ ήταν το 2012 – πριν από πολύ καιρό, όμως έχω εξαιρετικές αναμνήσεις.
Νομίζω πως θα είναι ένας ωραίος αγώνας, αρκετά απαιτητικός, όμως οι ειδικές διαδρομές είναι πραγματικά ιδιαίτερες και έχουν ροή. Ανυπομονώ να επιστρέψω και να έχω ένα καλό αποτέλεσμα».
Γκας Γκρίνσμιθ (Ford Fiesta WRC)
«Το Ακρόπολις βρίσκεται στη λίστα αγώνων που ήθελα να κάνω πριν σταματήσω. Μου αρέσουν οι σκληροί αγώνες και έχω κάνει το καλύτερο δυνατό σε επίπεδο προετοιμασίας, παρακολουθώντας παλιότερα πλάνα για να αποκτήσω μια ιδέα.
Πάντως, καθώς υπάρχουν πολλές ειδικές διαδρομές που θα διεξαχθούν μία φορά, δε θα είναι τόσο σκληρό όσο τα προηγούμενα χρόνια και επιπλέον, έχουμε καλή σειρά εκκίνησης. Ως εκ τούτου, η Παρασκευή θα είναι μια πολύ καλή ημέρα για εμάς και σχεδιάζω να μεγιστοποιήσω τις ευκαιρίες».
Ντάνι Σόρντο (Hyundai i20 Coupe WRC)
«Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες. Συνήθως οι βασικές προκλήσεις αφορούν στο βραχώδες οδόστρωμα, που είναι πραγματικά απαιτητικό για τα ελαστικά. Η σειρά εκκίνησής μας είναι πλεονεκτική αν δούμε τη μεγάλη εικόνα.
Είναι καλό να ξεκινάς πιο πίσω και θα προσπαθήσουμε να το εκμεταλλευτούμε όσο περισσότερο γίνεται. Θα είναι ο πρώτος αγώνας με τον Cándido (Carrera) δίπλα μου και ελπίζω να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα».
Αντριέν Φουρμό (Ford Fiesta WRC)
«Όπως τις περισσότερες φορές, είναι ένα νέο ράλι για εμένα όμως θυμάμαι πως έπαιζα στο Ακρόπολις στο Playstation όταν ήμουν νεότερος. Ορισμένοι οδηγοί έχουν εμπειρία, όμως ήταν πριν από 8 χρόνια και τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει πολύ από τότε.
Προσπαθώ να προετοιμαστώ όπως κάνω για άλλα ράλι, δουλεύοντας με βίντεο, καθώς και τη φυσική και ψυχολογική μου κατάσταση. Είχαμε ένα ζήτημα στον προηγούμενο αγώνα στο Βέλγιο, οπότε θέλουμε να επιστρέψουμε στη θετική συμπεριφορά που είχαμε από την αρχή της σεζόν και να συνεχίσουμε να συγκεντρώνουμε εμπειρίες».