Ολοκληρώθηκε η δεύτερη ημέρα των αγώνων του Ράλι Ακρόπολις με τον Κάλε Ροβάνπερα της Toyota να προηγείται στην γενική κατάταξη.
Ο Κάλε Ροβάνπερα προηγείται στη γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις μετά το τέλος της 2ης ημέρας. Ο Φινλανδός οδηγός της Toyota σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 3η (Λουτράκι) και την 4η (Άγιοι Θεόδωροι 2) ειδική του αγώνα. Και έχει αποκτήσει προβάδισμα 3.7 δευτερολέπτων έναντι του Εσθονού οδηγού της Hyundai, Οτ Τάνακ. Ο οποίος ήταν ταχύτερος στην 2η (Άγιοι Θεόδωροι 1) και την 6η και τελευταία ειδική της ημέρας (Ελάτεια).
Την πρώτη τριάδα της γενικής κατάταξης συμπληρώνει ο Γάλλος επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών, Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota). Ο οποίος, μετά την πρώτη ειδική, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στην 5η ειδική της ημέρας (Θήβα). Με αποτέλεσμα να βρίσκεται 3.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ροβάνπερα.
Στον αντίποδα, πολύ κακή ήταν η ημέρα για τους δύο οδηγούς. Οι οποίοι «παλεύουν» με τον Οζιέ για την κατάκτηση του τίτλου. Ο Έλφιν Έβανς με Toyota, ο οποίος ήταν δεύτερος στην πρώτη ειδική, υποχώρησε στη γενική και είναι πλέον περίπου πέντε λεπτά πίσω από τον Ροβάνπερα. Καθώς αντιμετώπιζε από το πρωί πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Από την πλευρά του, ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai αντιμετώπισε πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι, με αποτέλεσμα να είναι έξι (και κάτι) λεπτά πίσω από τον Ροβάνπερα.
Επίσης, το Hyundai του Πιέρ-Λουί Λουμπέ σταμάτησε με πρόβλημα στην τελευταία ειδική και οι θεατές έσπευσαν να βοηθήσουν τον Γάλλο να ξαναβγει στο δρόμο. Καθώς το αυτοκίνητο έγερνε προς ένα χαντάκι. Αυτή η εξέλιξη είχε ως αποτέλεσμα ο Νεβίλ να υποχρεωθεί να «κόψει» ταχύτητα, ενώ η ειδική διακόπηκε προσωρινά.
Οι ελληνικές συμμετοχές
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη είναι ο Γιώργος Κεχαγιάς με Skoda, ο οποίος βρίσκεται στην 20ή θέση (+6:24.2). Ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Fiesta WRC είναι 22ος (+7:45.4). Ενώ ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai εγκατέλειψε στην 3η ειδική, λόγω προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης. Πλέον στόχος του είναι η επιδιόρθωση της ζημιάς, προκειμένου να μπορέσει να επανεκκινήσει αύριο.
Η αυριανή (11/9) είναι η πιο δύσκολη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις. Καθώς είναι προγραμματισμένες έξι ειδικές με συνολικό μήκος 132,56 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Ενώ την Κυριακή (12/9) θα διεξαχθούν οι τελευταίες τρεις ειδικές διαδρομές του αγώνα.