Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, δήλωσε ότι το πιτ στοπ που έθεσε τον Βάλτερι Μπότας εκτός αγώνα στο γκραν πρι του Μονακό θα εξεταστεί λεπτομερώς…
Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, δήλωσε ότι το πιτ στοπ που έθεσε τον Βάλτερι Μπότας εκτός αγώνα στο γκραν πρι του Μονακό θα εξεταστεί λεπτομερώς, καθώς και το σχέδιο και το υλικό από το ίδιο το μπουλόνι, σε μια προσπάθεια οι πρωταθλητές κατασκευαστών της Φόρμουλα Ένα να διασφαλίσουν ότι τέτοιο πρόβλημα δεν θα ξανασυμβεί. Υπενθυμίζεται ότι ένα θέμα με το αερόκλειδο που χρησιμοποιήθηκε για την αλλαγή του εμπρός δεξιού ελαστικού άφησε το μπουλόνι και το λάστιχο «κολλημένα» στο μονοθέσιο, όταν ο Φινλανδός μπήκε στα πιτ στον 30ό γύρο, αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει, ενώ ήταν δεύτερος. Δεδομένου ότι ο Χάμιλτον τερμάτισε έβδομος, η γερμανική ομάδα έμεινε χωρίς βάθρο στο Μονακό και έχασε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα για πρώτη φορά από το 2018.
Αποτέλεσμα ήταν ο επικεφαλής της Mercedes να δηλώσει ότι η ομάδα θα ερευνήσει το θέμα και εξέφρασε τη στήριξή του στο μηχανικό που χρησιμοποιούσε το αερόκλειδο, χαρακτηρίζοντάς τον «έναν από τους καλύτερους» στην ομάδα. «Εάν μου δώσεις ένα κατσαβίδι, θα κάνω ακριβώς το ίδιο πράγμα. Υπάρχουν πάντα πολλοί παράγοντες που συμβάλουν σε μια τέτοια καταστροφική αστοχία και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να επανεξετάσουμε το σχέδιο, πρέπει να επανεξετάσουμε το υλικό από το μπουλόνι μας. Στην πραγματικότητα, ο μηχανικός που το έκανε αυτό είναι ένας από τους καλύτερους και ένας από τους πιο κατάλληλους ως προς την ταχύτητα σε πιτ στοπ που διαθέτει η ομάδα. Ποτέ δεν είναι λάθος ενός ατόμου, είναι πάντα πολύπλευρο» τόνισε μεταξύ άλλων ο Αυστριακός.
Αξίζει να σημειωθεί πως η γερμανική ομάδα ανακοίνωσε χθες ότι το αερόκλειδο προκάλεσε τέτοια ζημιά στο μπουλόνι, ώστε δεν υπήρχε κάποιο σημείο, από το οποίο να μπορεί να «πιαστεί», για να βγει. Έτσι, ο τροχός παρέμενε ακόμη «κολλημένος» στο μονοθέσιο του Μπότας, με αποτέλεσμα να πρέπει το αυτοκίνητο να μεταφερθεί στο εργοστάσιο της ομάδας για να αφαιρεθεί!