ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στοιχεία-σοκ: Πάνω από 1000 κλήσεις στο 1544 για προβλήματα στους δρόμους

Πάνω από 1000 κλήσεις για προβλήματα στους δρόμους αρμοδιότητας της Περιφέρειας, έχει δεχθεί o τετραψήφιος αριθμός 1544 της Περιφέρειας Αττικής, από την ημέρα λειτουργίας του.

25.08.2022 | 14:34

Ισχυρός σύμμαχος στην προάσπιση της οδικής ασφάλειας στους δρόμους της Αττικής αναδεικνύεται η λειτουργία του τετραψήφιου αριθμού 1544, μιας καινοτόμου δράσης της Περιφέρειας Αττικής και του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας, μέσω της οποίας οι πολίτες αναφέρουν άμεσα τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Ήδη, το τηλεφωνικό κέντρο του 1544, το οποίο λειτουργεί όλο το 24ωρο, από την αρχή της ενεργοποίησής του στα μέσα Απριλίου έως και σήμερα έχει καταγράψει 1059 αναφορές – αιτήματα πολιτών, από τα οποία έχουν διεκπεραιωθεί τα 775, ενώ τα 251 ήταν εκτός αρμοδιότητας της Περιφέρειας και δρομολογήθηκαν προς τους αρμόδιους φορείς για την επίλυσή τους.

Γ. Πατούλης: «Αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες και ενδυναμώνουμε την άμεση επικοινωνία της Περιφέρειας με τους χρήστες του οδικού δικτύου αρμοδιότητάς της»

Τα αιτήματα – αναφορές αφορούν έκτακτα συμβάντα, φθορές και βλάβες που συμβαίνουν στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου της Αττικής, ενώ ένας ολόκληρος μηχανισμός διαχείρισης και διεκπεραίωσης των αιτημάτων βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση, έτσι ώστε να γίνεται άμεσα η προώθηση των αναφορών στις αρμόδιες υπηρεσίες και στα εξειδικευμένα συνεργεία της Περιφέρειας Αττικής.

Ταυτόχρονα, η επιστημονική ομάδα των συγκοινωνιολόγων της Περιφέρειας με τη χρήση νέων τεχνολογιών, αντλεί ποιοτικά κυκλοφοριακά στοιχεία, τα οποία επεξεργάζεται η Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών για τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Γιώργος Πατούλης αναφερόμενος σχετικά επισημαίνει:

«Με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες, ενδυναμώνουμε την άμεση επικοινωνία της Περιφέρειας μας με τους χρήστες του οδικού δικτύου. Οι υποδείξεις οδηγών και πεζών για τα προβλήματα που διαπιστώνουν στους δρόμους ευθύνης μας συνδράμουν αποτελεσματικά στην καθημερινή προσπάθεια των υπηρεσιών μας για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και της βελτίωσης της λειτουργικότητας του οδικού δικτύου.

Ο τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 1544 είναι ακόμη ένας κρίκος στο στρατηγικό μας σχέδιο που υλοποιούμε για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, όπως είναι τα ειδικά οχήματα-βαν στη λεωφόρο Κηφισού για τη διευκόλυνση των οδηγών, οι εργασίες συντήρησης στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, η αναβάθμιση του ηλεκτροφωτισμού, η συντήρηση των κεντρικών νησίδων, οι νέοι led φωτεινοί σηματοδότες καθώς και οι άμεσες παρεμβάσεις για την άρση επικινδυνοτήτων».

Ισχυρός δίαυλος επικοινωνίας το 1544 μεταξύ Περιφέρειας – πολιτών

Το τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 είναι ο τηλεφωνικός αριθμός με τον οποίο οι πολίτες της Αττικής μπορούν να επικοινωνούν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο, με το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής.
Μέσω του νέου αυτού αριθμού οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Αναλυτικότερα μπορούν να αναφέρουν:

1. Εκτεταμένες διαρροές επικίνδυνων υλικών στο οδόστρωμα (π.χ λάδια, πετρέλαια, λάστιχα, προφυλακτήρες).
2. Προβλήματα στη φωτεινή σηματοδότηση και τον ηλεκτροφωτισμό (π.χ καμένες λάμπες).
3. Ζημιές που προκύπτουν από τροχαία ατυχήματα (πχ. κατεστραμμένα στηθαία, πτώσεις ιστών).
4. Φθορές στο οδόστρωμα (π.χ καθίζηση, λακκούβες, σβησμένες διαγραμμίσεις, κατεστραμμένες πινακίδες σήμανσης).
5. Ύπαρξη υλικών που μπορεί να φράξουν τα φρεάτια απορροής υδάτων και να δημιουργήσουν προβλήματα στο οδικό δίκτυο

Το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, αφού ιεραρχήσει τις σχετικές πληροφορίες, άμεσα προβαίνει στις κατάλληλες προληπτικές ενέργειες και δράσεις αποκατάστασης των προβλημάτων.

Πηγή: dnews.gr

To overfm.gr χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

αποδοχή