Τα συνολικά έσοδα, τα οποία προέρχονται σχεδόν αποκλειστικά από τις online διαφημίσεις, υποχώρησαν κατά 1% στα 28,8 δισ. δολάρια, κάτω από τις προσδοκίες της Ουόλ Στριτ για 28,9 δισ., σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv που επικαλείται το Reuters.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 6,69 δισ. δολάρια, ή 2,46 δολάρια ανά μετοχή, στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, ποσό μειωμένο κατά 36% κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Όσον αφορά το επόμενο τρίμηνο, η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ παρουσίασε μια δυσοίωνη πρόβλεψη για μείωση των εσόδων στα 26-28,5 δισ. δολάρια, πολύ κάτω από τα 30,52 δισ. που περίμεναν οι επενδυτές σύμφωνα με την Refinitiv.
Μικρή αύξηση χρηστών
Το Facebook, η μεγαλύτερη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, ανέφερε ότι οι μηνιαίοι χρήστες του ανήλθαν στα 2,93 δισεκατομμύρια άτομα, αριθμός αυξημένος κατά 1% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ ο αριθμός των ενεργών ημερήσιων χρηστών έφτασε τα 1,97 δισεκατομμύρια και ξεπέρασε τις προσδοκίες.
Όπως πολλές άλλες εταιρείες με παγκόσμια παρουσία, η Meta βλέπει τα έσοδα να πιέζονται λόγω του ισχυρού δολαρίου, καθώς οι πωλήσεις διαφημίσεων σε άλλα νομίσματα αντιστοιχούν πλέον σε λιγότερα δολάρια.
Τα αποτελέσματα της Meta υποδηλώνουν ωστόσο ότι η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης είναι μεγαλύτερη στα κοινωνικά δίκτυα από ό,τι σε άλλες υπηρεσίες.
Η Alphabet, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ψηφιακών διαφημίσεων, ανέφερε αυτή την εβδομάδα αύξηση των εσόδων, με τα έσοδα της μηχανής αναζήτησης Google να ξεπερνούν τις προβλέψεις των επενδυτών.
Η Meta αντιμετωπίζει εξάλλου αυξημένο ανταγωνισμό από το κινεζικό TikTοk, το οποίο προσπαθεί τώρα να μιμηθεί με την υπηρεσία σύντομων βίντεο Reel.
Πηγή: dnews.gr