Μέσα σε έναν χρόνο, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Καταναλωτή, οι ανατιμήσεις σε βασικά αγαθά έφτασαν το 30%
Από το λάδι μέχρι τα γαλακτοκομικά κι από τα φρούτα μέχρι τα είδη προσωπικής φροντίδας, ξέφρενο είναι το ράλι των τιμών στα προϊόντα που εμπορεύονται τα σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα, μάλιστα, με στοιχεία του ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, ένα ποσοστό άνω του 35% των πολιτών στην Ελλάδα αντιμετωπίζει δυσκολίες επιβίωσης.
Πιο συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται, από τον Μάρτιο του 2021 έως τον αντίστοιχο μήνα του 2022 καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 30% στο κόστος ζωής μία τετραμελούς οικογένειας:
Εάν δηλαδή χρειαζόταν 300 ευρώ το 2021, για τα ίδια πράγματα τον Μάρτιο του 2022 δαπάνησε 390 ευρώ ενώ σήμερα, μετά και τις νέες αυξήσεις θα χρειαστεί να ξοδέψει 450 ευρώ.
Το ΙΝΚΑ προχώρησε στην σύγκριση τιμών σε 59 προϊόντων καταγράφοντας ενδεικτικά τις αυξήσεις μέσα σε έναν χρόνο από τον Ιούνιο του 2021 στον Ιούνιο του 2022.