ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

«Τσουνάμι» νέων καταγγελιών για Κιμούλη, Σπυρόπουλο, Ζάππα, τι καταγγέλλουν άνδρες και γυναίκες

Ολοένα και περισσότερες καταγγελίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

31.01.2021 | 15:18

Ολοένα και περισσότερες καταγγελίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές καθώς ολοένα και περισσότεροι ηθοποιοί μιλούν για τις τραυματικές τους εμπερίες δίπλα σε καταξιωμένους ηθοποιούς και σκηνοθέτες. Όλες οι εξελίξεις γύρω από τα περισταστικά κακοποίησης και σεξουαλικής παρενόχλησης.

Ο Κώστας Αρζόγλου μίλησε, το πρωί της Κυριακής, στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου, «Έλα χαμογέλα» με αφορμή τις καταγγελίες που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας για το πρόσωπο του Γιώργου Κιμούλη.

Κώστας Αρζόγλου: «Κάθε μέρα ζούσα μια κόλαση»

Ο γνωστός καλλιτέχνης κατηγόρησε ευθέως και ανοιχτά τον συνάδελφο του για μια δυσβάσταχτη συμπεριφορά από κατά τη διάρκεια της θεατρικής τους συνεργασίας.

Πιο συγκεκριμένα, ο Κώστας Αρζόγλου σημείωσε χαρακτηριστικά πως «αυτό που έχω να κατηγορήσω τον Γιώργο είναι μη αποδείξιμα και μη ποινικά κολάσιμα. Είναι θέμα ατμόσφαιρας και αέρα. Μου είχε κάνει τη ζωή κόλαση… Κόλαση, τι να σας πω πραγματικά. Πήγαινα στο θέατρο τότε θυμάμαι σαν να πήγαινα σε καταναγκαστικά έργα. Όχι μόνο επειδή τράβαγε τις σκηνές με άλλους συναδέλφους, επί μία ολόκληρη σεζόν, κάθε μέρα ζούσα μια κόλαση. Δεν μιλιόμασταν επί πολλούς μήνες σε διπλανά καμαρίνια».

«Κάναμε να μιλήσουμε περίπου 25 χρόνια ενώ ήμασταν πολύ φίλοι και μας έχουν ενώσει διάφορα πράγματα» πρόσθεσε ο δημοφιλής ηθοποιός. «Πρέπει να ξεχωρίσουμε τη σκηνική ευφυία από την ευφυία της ζωής»

Έμυ Στυλιανίδου: «Πήγα ευπρεπώς ενδεδυμένη, κλείδωσε την πόρτα»

Η ηθοποιός Έμυ Στυλιανίδου κάνει μία νέα καταγγελία κατά του Κώστα Σπυρόπουλου.

Μιλώντας στην Ειρήνη Αρβανίτη και την εκπομπή «Έλα Χαμογέλα» είπε ότι πέρασε από οντισιόν σε θέατρο στο Μεταξουργείο, με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη να κάνει άσεμνες κινήσεις μπροστά της.

«Εγώ με ονοματεπώνυμο και καλώ και τις άλλες κοπέλες που τους έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο να βγουν να καταγγείλουν το γεγονός. Να πούμε την αλήθεια μας. Πριν από κάποια χρόνια μου είπαν να πάω σε μια οντισιόν. Σε ένα θέατρο στο Μεταξουργείο. Πήγα ευπρεπώς ενδεδυμένη.

Γιατί λένε τι φορούσες και ότι προκαλείς. Φορούσα ένα παντελόνι και ένα πουκάμισο. Όταν πήγα στο θέατρο με υποδέχτηκε ένας πολύ ευγενικός άνθρωπος. Ο κύριος Σπυρόπουλος. Κλείδωσε την πόρτα. Αυτό με θορύβησε λίγο, αλλά είπα μήπως γίνεται έτσι. Πίστευα πως θα ήταν και άλλοι άνθρωποι στο θέατρο. Δεν είδα κανέναν άλλον, ήμουν μόνη. Κατάλαβα πως κάνει την οντισιόν με έναν-έναν άνθρωπο. Κάναμε μια συζήτηση και κάτι δε μου άρεσε. Μια διαχυτικότητα.

Στη συνέχεια μου έδωσε να διαβάσω ένα κείμενο. Και από εκεί και μετά άρχισε μια συμπεριφορά πολύ οικεία. Εγώ καθόμουν στην καρέκλα. Ο ίδιος ήταν απέναντί μου και άρχισε να κάνει κάποιες άσεμνες κινήσεις στον εαυτό του. Εγώ στη θέα όλων αυτών έφυγα από τη σκηνή και πήγα στην αίθουσα.

Από τον πανικό μου τον φόβο μου και τον τρόμο μου άρχισα να γελάω υπερβολικά έντονα. Και σε μένα, στα αφτιά μου ηχούσαν τα γέλια μου περίεργα. Μετά από όλα αυτά άνοιξε την πόρτα και έφυγα τρέχοντας. Μετά από τόσα χρόνια είμαι ταραγμένη» εξομολογήθηκε.

Όσο για την ανακοίνωση απάντηση από τον δικηγόρο του Κώστα Σπυρόπουλου, είπε: «Αντιλαμβάνεται και ο ίδιος ότι έχει θίξει ανθρώπους και έχει επίγνωση των γεγονότων. Γιατί αλλιώς θα πηγαίναμε σε ένα άλλο στάδιο, θα γίνονταν άλλες αναφορές» και κατέληξε πως αν της ζητούσε συγγνώμη, θα κάλυπτε ένα μέρος της ψυχής της.

Ερρίκος Μηλιάρης: «Μου ζήτησε να αυνανιστώ μπροστά του»

«Στις ίδιες ακροάσεις ζητούσε να δει και αγόρια ηλικίας 16 με 18 χρονών» τονίζει, μέσα σε όλα, ο ηθοποιός Ερρίκος Μηλιάρης εκφράζοντας παράλληλα το παράπονο του για τον περιορισμό των δηλώσεων που έκανε στην ΕΡΤ.

Έπειτα από τις καταγγελίες που έκανε τόσο ο ίδιος, ο ηθοποιός Ερρίκος Μηλιάρης όσο και οι συνάδελφοι του Γιάννης Νιάρρος και Χάρης Τζωρτζάκης για το πρόσωπο του σκηνοθέτη Κώστα Ζάπα και την απάντηση που εκείνος έδωσε μέσω Facebook, ο πρώτος επανέρχεται με ένα μακροσκελές κείμενο.

Μια δημοσίευση «καταπέλτη» για όσα βίωσε από τον σκηνοθέτη, στα πλαίσια ακρόασης,. ενώ εξέφρασε ανοικτά και το παράπονο του για τον περιορισμό των δηλώσεων που έκανε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ερρίκος Μηλιάρης σημείωσε χαρακτηριστικά στην αρχή της δημοσίευσης του πως «καθώς το θέμα της αποκάλυψης της εμπειρίας μου σε σχέση με τον σκηνοθέτη Κώστα Ζάπα έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις, θέλω να ξεκαθαρίσω πως ούτε η ψυχική μου αντοχή αλλά ούτε και γενικότερα η ιδιοσυγκρασία μου, μου επιτρέπουν να παρίσταμαι σε οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης από τα πολλά που με πιέζουν τις τελευταίες ώρες να μιλήσω.

Έτσι κι αλλιώς, το ζήτημα δεν είναι προσωπικό (όπως το ξεκαθάρισα εξ αρχής στην ανάρτηση που έκανα αποκαλύπτοντας την ιστορία) αλλά συνολικό. Μια κίνηση προς ενημέρωση του κλάδου και των ηθοποιών για ένα πρόσωπο που μπορεί να συναντήσουν κάποια στιγμή στην επαγγελματική τους πορεία και ιδίως επειδή σκεφτόμουν ότι ίσως υπάρχουν και ανήλικοι που μπορεί να έχουν υποστεί κάτι τέτοιο και μάλιστα ανήλικοι που δεν είχαν καμία σχέση με το θέατρο».

Ακολουθεί ολόκληρη η νέα δημοσίευση που έκανε ο ηθοποιός Ερρίκος Μηλιάρης:
Επέλεξα να μιλήσω μόνο σήμερα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ, καθώς με ενημέρωσαν πως θα δημοσίευαν και δηλώσεις του σκηνοθέτη και θέλανε και απο εμένα δικές μου για να ακουστούν και οι δυο πλευρές, πράγμα που θεώρησα σωστό. Προβλήθηκε, εν τέλει ένα πολύ μικρό απόσπασμα της συνέντευξης που παραχώρησα, εύκολα παρεξηγήσιμο έτσι απομονωμένο, χωρίς τη συνολική συλλογιστική του λόγου μου.

Υποθέτω πως αυτό συνέβη λόγω πίεσης χρόνου στη ροή του κεντρικού δελτίου ειδήσεων και κρατήθηκαν μόνο 5 δευτερόλεπτα από μία συνέντευξη 15 λεπτών, αλλά αυτό αναπόφευκτα προκαλεί παρερμηνείες των λεγομένων μου που οφείλω να υπερασπιστώ. Καταθέτω λοιπόν, συνοπτικά, ακριβώς τις δηλώσεις μου, προς αποκατάσταση της αλήθειας.

Διηγήθηκα απ’ την αρχή την ιστορία, όπως ακριβώς την είχα δημοσιεύσει στην αρχική ανάρτησή μου στον προσωπικό μου λογαριασμό στο facebook (όπου και μπορεί ο οποιοσδήποτε να ανατρέξει και να τη δει).

Στο σημείο που έθεσα πως ο σκηνοθέτης μου ζήτησε να αυνανιστώ μπροστά του και παραδέχτηκα πως το έκανα, εξήγησα παράλληλα (πράγμα που αποσιωπήθηκε από το δελτίο) πως ήμουν 19 χρονών και πως ο σκηνοθέτης είχε θέσει εξ αρχής τις διεθνείς προδιαγραφές της ταινίας, κάτι που είχε διατυμπανιστεί για τη συγκεκριμένη ακρόαση και αποδεικνύεται και από το ότι είχε συρρεύσει πολύ μεγάλος αριθμός νέων ηθοποιών.

Έτσι, έχοντας παράλληλα ήδη ερευνήσει το βιογραφικό του σκηνοθέτη πριν πάω στο casting και ξέροντας πως κάνει ταινίες με ιδιαίτερο περιεχόμενο, σε συνδυασμό με τις υποσχέσεις σε ένα 19αχρονο νέο φοιτητή σχολής περί διεθνούς επιτυχίας, δέχτηκα να κάνω κάποια πράγματα πιστεύοντας πως έχουν να κάνουν με το περιεχόμενο της ταινίας και χωρίς να γνωρίζω ότι κανονικά θα έπρεπε αυτά να γνωστοποιούνται από πριν για μια ακρόαση και όχι να σου ζητώνται εκείνη τη στιγμή.

Παρόλα αυτά με ανησυχούσε το γεγονός πως ο ίδιος ο σκηνοθέτης δεν ανέφερε καμία στιγμή πως τέτοια σεξουαλικού περιεχομένου θέματα θα υπάρχουν στην ταινία (ώστε να δικαιολογεί αυτά που μου ζητούσε να κάνω), όπως επίσης και πως δεν αναφερόταν κάτι τέτοιο σε κανένα δημόσιο κάλεσμα ακρόασης για την ταινία (στα οποία ζητούσε να δει και αγόρια ηλικίας 16 με 18 χρονών). Σιγουρεύτηκα όταν μίλησα με τον casting director και μου επιβεβαίωσε και ο ίδιος πως δεν υπάρχει καμία σκηνή τέτοιου περιεχομένου στην ταινία.

Έπειτα πλέον από αυτή την αποκάλυψη και του casting director, άλλαξα στάση και αρνήθηκα τα σεξουαλικά αιτήματα του σκηνοθέτη στο επόμενο δοκιμαστικό καθώς ήξερα πια πως δεν είχαν καμία σχέση με τη δουλειά αλλά ικανοποιούσαν απλώς κάποια δική του ευχαρίστηση.

Όλα, μα όλα τα παραπάνω, αναφέρθηκαν στη συνέντευξη αυτή, που δυστυχώς το μόνο που προβλήθηκε είναι πως «δέχτηκα να αυνανιστώ μπροστά του». Καθώς δεν είχα σκοπό εξ αρχής να γίνω βορά των δημοσιογράφων, σε συνδυασμό και με το σημερινό ατυχές γεγονός της συνέντευξης, επαναλαμβάνω πως δεν θα παρίσταμαι σε κανένα μέσο ενημέρωσης και παρακαλώ και τον δημοσιογραφικό κύκλο να μη με αναζητά, όπως κάνει όλη μέρα σήμερα ασταμάτητα και επίμονα. Σκοπός μου ήταν να ενημερωθεί ο κλάδος και να περιοριστούν τέτοιου είδους συμπεριφορές.

Γιατί τώρα, μετά από εννέα έτη, εγώ θα μπορούσα να διακρίνω με την πρώτη αν αυτό που μου ζητείτο είχε να κάνει με το θέμα της ταινίας ή όχι. Γιατί τώρα θα αντιλαμβανόμουν απ’ την πρώτη στιγμή ότι κάτι δεν πάει καλά, ότι θα έπρεπε να μου έχει γνωστοποιηθεί η «ιδιαίτερη» διαδικασία της ακρόασης για την «ιδιαιτέρου» περιεχομένου ταινία και τον «ιδιαίτερο» ρόλο για τον οποίο είχα κληθεί, για τον απλούστατο λόγο, ότι μπορεί και να μην ήθελα να παίξω έναν τέτοιο «ιδιαίτερο» ρόλο. Δεν αφορούν όλους του ηθοποιούς οι ιδιαίτερες ταινίες του οποιουδήποτε «ιδιαίτερου» σκηνοθέτη. Αυτά για τώρα.

Τότε, δυστυχώς δεν μπορούσα να τα αντιληφθώ όλα αυτά. Κυρίως γι’ αυτό μίλησα. Γιατί όταν είσαι 15,16,17,18 χρονών τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο καθαρά και οι σχέσεις εξουσίας είναι ακόμη μεγαλύτερες. Γιατί δεν γνωρίζουν όλοι οι άνθρωποι που εκλήθησαν, πολλοί εξ αυτών ανήλικοι, ότι «αυτά δε γίνονται έτσι», ότι όταν γίνονται έτσι, χωρίς τους απαιτούμενους τύπους, τότε σίγουρα η ταινία και όλη η ακρόαση αποτελεί πρόφαση.

Καθώς το θέμα της αποκάλυψης της εμπειρίας μου σε σχέση με τον σκηνοθέτη Κώστα Ζάπα έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις, θέλω…

Ο σκοπός, λοιπόν, θεωρώ πως επετεύχθη και γνωρίζω βαθιά πως ο κλάδος αντιλαμβάνεται τη σοβαρότητα της ιστορίας αυτής, καθώς έχουν ήδη κατατεθεί και άλλες μαρτυρίες για το ίδιο πρόσωπο και πως καμία επιλεκτική δημοσιοποίηση από οποιοδήποτε μέσο δεν μπορεί να αλλοιώσει τούτη την αλήθεια.

Ευχαριστώ πολύ.

Πηγή: dikaiologitika.gr

To overfm.gr χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

αποδοχή