WRC

WRC [Mόντε Κάρλο,1η+2η μέρα] – Ο λύκος κι αν εγέρασε…

Ο Σεμπάστιαν Λέμπ με μια συγκλονιστική εμφάνιση την δεύτερη μέρα στο ράλι Μόντε Κάρλο βρίσκεται στην πρωτοπορία του εναρκτήριου αγώνα της φετινής σεζόν στο WRC.

21.01.2022 | 22:00

Η υβριδική εποχή στο WRC είναι εδώ! Ο νέος τύπος οχημάτων τoυ παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι πάτησε στην παγώμενη άσφαλτο του Μόντε Κάρλο. Μάλιστα ο εναρκτήριος αγώνας γίνεται με την παρουσία δύο πολυπρωταθλητών και άλλοτε άσπονδων εχθρών. Του 9 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπάστιαν Λέμπ και του οκτάκις πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ.

1η μέρα (20/1)

To πρόγραμμα περιείχε μια δύο ειδικές διαδρομές η οποίες έγιναν την νύχτα στις τοποθεσίες Col De Turini και La Bollene/Vesubie. Όπως ήταν φυσικό Λέμπ και Οζιέ ήταν κυρίαρχοι και κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις, με τον Λέμπ πρώτο και τον Οζιέ δεύτερο, 6,7 δευτερόλεπτα πιο αργός. Έξοχη εμφάνιση είχε και ο Έβανς με Τογιότα ο οποίος έκλεισε την τριάδα. Προβλήματα είχαν οι δύο οδηγοί της Χιουντάι, Τάνακ και Σόλμπερκ (ο Ολιβιε, γιος του Πίτερ). Ο Σουηδός πιλότος είχε πρόβλημα στην ενδοεπικοινωνία καθώς και ένα τετακέ. Άσχημο ξεκίνημα είχε και ο έτερος πιλότος της Τογιότα Κάλε Ροβάνπερα (νικητής του περσινού ράλι Ακρόπολις), ο οποίος ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα εκτός δεκάδας, συγκεκριμένα στην 12η θέση.

 

2η μέρα (21/1)

Μετά την απαραίτητη διανυκτέρευση το πρόγραμμα της δεύτερης μέρας ξεκίνησε λίγο μετά τις 10 το πρωί (ώρα Ελλάδας) στην τοποθεσία Roure/Beuil. Την λάθος επιλογή στα ελαστικά του Σεμπαστιάν Οζιε, εκμεταλλεύτηκε ο έτερος Σεμπάστιαν (Λέμπ). Ο οποίος πραγματοποίησε συγκλονιστική εμφάνιση με το νέο Ford Puma Rally 1. Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής κέρδισε τις τέσσερις από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας και πήρε τα ηνία του αγώνα. Ο Λέμπ σε ηλικία 47 ετών και δέκα μηνών έσπασε το ρεκόρ του γηραιότερου οδηγού που προηγείται σε αγώνα WRC. Πριν από αυτόν το ρεκόρ το κατείχε ο αείμνηστος Μπιορν Βάλντεγκαρντ το 1991. Ο Οζιε διατήρησε την δεύτερη θέση και τον Έβανς από κάτω. Μάλιστα ο μεγάλος του αντίπαλος πέρασε προσωρινά μπροστά, αλλά με έναν καλό χρόνο στην τελευταία ειδική ξαναπήρε την 2η θέση.

Προχωρόντας προς τα κάτω στην κατάταξη είδαμε να γίνεται μια μεγάλη μάχη για την κατάληψη της τέταρτης θέσης με τους Νεβίλ και Τάνακ της Χιουντάι να έχουν σταθερή απόδοση και να ολοκληρώνουν την μέρα στην 4η και 5η θέση της γενικής κατάταξης. Στο στρατόπεδο της M-Sport (Γκρινσμπιθ,Μπριν), ο Βρετανός οδηγός είχε κάποιους καλούς χρόνους, με αποκορύφωμα την 7η ειδική διαδρομή της οποία ήταν και ο νικητής. Ο Μπριν τερμάτισε έκτος.

Ο τρίτος οδηγός της ομάδας του Μάλκολμ Γουίλσον Αντριάν Φουρμό εγκατέλειψε, όταν έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και προσέκρουσε,αρχικά σε βράχο και στην συνέχεια σε γκρεμο 30 μέτρων περίπου μέτρων. Το πλήρωμα βγήκε σώο, αλλά το Ford Puma που οδηγούσε έγινε συντρίμμια. Η συμμετοχή του στο πρόγραμμα της τρίτης μέρας είναι εξαιρετικά αμφίβολη.

Οι Κατσούτα,Σόλμπεργκ και Ροβάνπερα, συνέχισαν να ταλαιπωρούνται από πάσης φύσεως προβλήματα. Στις τελευταίες ειδικές της ημέρας βρήκαν ρυθμό και έκαναν κάποιους καλούς χρόνους

 

Γενική κατάταξη (μετά από 8 ειδικές διαδρομές)

 

Το πρόγραμμα του Σαββάτου (22/1), περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές, αρχής γενομένης από τις 09:17 το πρωί ώρα Ελλάδας. Τηλεοπτικά μπορείτε να τα παρακολουθήσετε από τα συνδρομητικά κανάλια της Cosmote, η οποία έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα μέχρι το 2025.

Ετικέτες

To overfm.gr χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

αποδοχή